۴۹۲۵۳۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بارش برف و باران در جاده‌های ۸ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در محورهای هشت استان ادامه دارد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در محورهای هشت استان ادامه دارد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر در محورهای استان چهارمحال و بختیاری (بیشتر محورها)، استان سمنان (محور سمنان-فیروزکوه)، شرق استان تهران (محورهای دماوند، هراز و پردیس)، غرب استان تهران (آزادراه تهران-قم و تهران-ساوه) و ارتفاعات محورهای هراز و کرج-چالوس بارف برف ادامه دارد.

رحمانی افزود: همچنین بارش باران نیز در استان های قم، مازندران و اصفهان (اکثر محورها)، استان سمنان (محور سمنان-گرمسار) و استان آذربایجان غربی(محور پیرانشهر) گزارش شده است.

وی از مه‌گرفتگی در برخی از استان‌ها خبر داد و اظهار کرد:‌ در حال حاضر مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید را در استان‌های خراسان شمالی (محور آشخانه-چمن بید و بجنورد-آشخانه)، استان همدان (گردنه اسدآباد)، استان اصفهان (محور سمیرم-یاسوج)، استان گلستان (محور خوش ییلاق)، استان مازندران (محور فیروزکوه محدوده گدوک و سربندان، محور کرج-چالوس هزارچم و دهانه جنوبی تونل کندوان)، استان قم (محور دستجرد - تفرش)، استان کهگیلویه و بویر احمد (محور یاسوج-سپیدان)، استان زنجان (محور زنجان- بیجار) و استان لرستان (محور خرم آباد-بروجرد، درود-ازنا و بروجرد-اراک) وجود دارد.

سرهنگ نادر رحمانی اضافه کرد: در استان های گیلان و اردبیل (محور خلخال-اسالم) و استان زنجان (محورهای زنجان-طارم و تهم-طارم) کولاک و یخ زدگی گزارش شده است و تردد تنها با زنجیر چرخ ممکن است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در رابطه با وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) و باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) نیمه سنگین است.

رحمانی در پایان گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج