۴۹۲۳۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شهریاری: مشکلات حل نشود، استعفا می‌دهم

در حالیکه ساعتی پیش در خبری ویژه اعلام کردیم سرپرست باشگاه نفت تهران استعفا کرده است، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران در گفت و گویی اعلام کرد که شعریاری استعفا نداده است.

وبسایت نود: در حالیکه ساعتی پیش در خبری ویژه اعلام کردیم سرپرست باشگاه نفت تهران استعفا کرده است، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران در گفت و گویی اعلام کرد که شهریاری استعفا نداده است. قدوسی در گفت و گو با سایت باشگاه نفت گفته است:« در این باره و پس از انتشار خبر استعفای اقای شهریاری با اقای نادر گلرخسار مالک باشگاه نفت صحبت کردم و ایشان تاکید کردند هیچ استعفایی چه شفاهی و چه کتبی از سوی سرپرست باشگاه ارایه نشده است.» از زمانی که این خبر بدست سایت نود رسید با توجه به تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم که خبر صحت دارد و به همین دلیل تلاش کردیم که با حسین شهریاری گفت و گو کنیم که موفق هم شدیم. گفت و گو با شهریاری بخوانید:

خبراستعفا را که حتما دیده اید. مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران خبر را از بیخ و بن تکذیب کرده اند، آیا شما واقعا استعفا کرده اید یا نه؟

شرایط باشگاه نفت تهران بسیار سخت شده و من در تلاشم که خیلی سریع با مالک باشگاه صحبت کنم. اگر مشکلات باشگاه حل شود در باشگاه می مانم اما اگر حل نشود، استعفا می دهم و ادامه نمی دهم.

فکر می کنید شرایط باشگاه درست می شود؟

امیدواریم که درست شود. البته تیم در حال حاضر در فینال جام حذفی حضور دارد و در آستانه کسب سهمیه آسیایی است و نباید چنین شرایطی می داشت.نفت وضعیت خوبی ندارد.

مصاحبه علی دایی را در کنفرانس مطبوعاتی خواندید؟

بله خواندم.ایشان حق دارد و هر مشکلی که به آن اشاره کرده درست است . مشکلات نفت باید حل شود و باید همه تلاش کنند حل شود.

از مالک باشگاه چه خبر؟ علی دایی می گفت که جواب کسی را نمی دهد، جواب شما را در ایتالیا می دهد؟

بله جواب می دهد. بالاخره مشکل مالکیت باشگاه نفت هم باید حل شود. وزارت نفت با مالک مشکل دارد. مالک توقع دارد که سند باشگاه به نام ایشان زده شود، چون زده نمی شود، آقای گلرخسار هم دلخور است. این ماجراهاست که باعث می شود ترمز تیم کشیده شود. بالاخره باشگاه به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهی هایی دارد که باید پرداخت کند. باید یک راهی بالاخره پیدا شود.

شما درباره استعفا به مالک باشگاه چیزی گفته اید؟

من همه چیز را به مالک باشگاه گفته ام و یک بار دیگر تکرار می کنم اگر مشکلات حل نشود استعفا می دهم و اگر حل شود در نفت می مانم.

یک بار دیگر پرسیدیم که فکر می کنید مشکلات حل می شود، صدایتان نشان می داد که زیاد امیدوار نیستید...

اگر اختلاف بین وزارت نفت و مالک حل شود، مطمئنا اتفاق های خوبی برای نفت تهران می افتد اما اگر اختلاف ها پا بر جا بماند، آن وقت کار خیلی سخت می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج