جاباما
۴۹۲۲۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حسینی: بابت باخت از بازیکنانم ایراد نمی‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، شاگردانش در دیدار مقابل سپاهان از نظر بدنی تحلیل رفته بودند، اما با این وجود از آنها ایراد نگرفت.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، شاگردانش در دیدار مقابل سپاهان از نظر بدنی تحلیل رفته بودند، اما با این وجود از آنها ایراد نگرفت.

سیدمجتبی حسینی پس از باخت 2 بر یک ذوب‌آهن مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: متأسفانه آن‌طور که فکر می‌کردیم شد. بعد از دو بازی سنگین‌ در آسیا، بازیکنان ما از نظر بدنی تحلیل رفته بودند.

وی افزود: ما امروز روی ضدحملات گل خوردیم و در دام حملات سپاهان افتادیم. گل اول تیم سپاهان کاملاً روی یک غافلگیری وارد دروازه ما شد و در ادامه بازی آن‌طور که آنها می‌خواستند شد. امروز بازیکنان تعویضی‌مان هم عملکرد چندان خوبی نداشتند، اما در نیمه دوم تا حد زیادی بهتر شدیم. با وجود بازی خوب در نیمه دوم متاسفانه در نهایت نتوانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. به هواداران و تیم سپاهان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال ذو‌ب‌آهن در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «شما تیمی هستید که معمولاً از ضدحملات خوب استفاده می‌کنید اما چرا در این دیدار خودتان از ضدحملات گل خوردید؟»، گفت: سپاهان امروز روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی برنامه ویژه‌ای داشت. وقتی ما گل می‌خوریم دیگر نمی‌توانیم دفاع کنیم و باید به حمله کردن بپردازیم. ما چاره‌ای جز جلو کشیدن نداشتیم، اما وقتی جلو کشیدیم گل دوم را هم دریافت کردیم.

حسینی با اشاره به بازی ضعیف احسان پهلوان در چند دیدار گذشته ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: پهلوان این روزها فشار زیادی را متحمل می‌شود. امروز او جایگزینی نداشت و خسته شده بود. ما باید او را درک کنیم چون بازیکن یک جایی کم می‌آورد.

وی یادآور شد: متأسفانه ما چهار روز بعد هم یک بازی دیگر در لیگ برتر داریم و زمان چندانی برای ریکاوری در اختیارمان نیست. تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا معمولاً با این مشکل روبه‌رو می‌شوند و بدن بازیکنان‌شان در مسابقات مختلف تحلیل می‌رود که امیدوارم حداقل در این چند هفته بتوانیم این مشکلات را کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذو‌ب‌آهن به گلایه از یکی از خبرنگاران پرداخت که از او سؤال کرده بود چرا تاکتیک تیم‌تان در این دیدار آشفته بود و گفت: برای داشتن برنامه باید بازیکنان متنوعی در اختیار داشته باشیم. نمی‌دانم چرا این سؤال را پرسیدید، اما ما مشکلاتی را داریم که باید آنها را حل کنیم. ما در هفته‌های گذشته دچار مشکلات روحی شدیم و به همین خاطر در برخی بازی‌ها بازیکنان ما نمی‌توانند از فرصت‌های‌شان استفاده کنند.

حسینی خاطر نشان کرد: بازیکنان من جوان هستند که باید هر طور شده این روزهای سخت را بگذرانند. ما اگر امروز می‌توانستیم شش هفت تعویض انجام بدهیم میانه میدان را هم مال خودمان می‌کردیم. ما ضعف‌هایی در میانه میدان داشتیم و به همین خاطر نتوانستیم مقابل سپاهان کار چندانی از پیش ببریم. بازیکنان من امروز خسته بودند و در نهایت نیز بازی را واگذار کردیم. این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید و بابت این باخت هم از بازیکنانم ایراد نمی‌گیرم.

وی در مورد عملکرد داور دیدار سپاهان - ذوب‌آهن گفت: داور امروز یک پنالتی برای ما نگرفت. در یکی از صحنه‌ها که بازیکن سپاهان روی مرتضی تبریزی خطا کرده بود داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد. آن‌طور که در تلویزیون دیدم و با توجه به اطلاعاتی که در اختیار من قرار دادند آن صحنه صددرصد پنالتی بود، اما داور آن را پنالتی تشخیص نداد. البته ما خودمان هم از صحنه دور بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذو‌ب‌آهن در پاسخ به این پرسش که چرا قاسم حدادی‌فر مصدوم را در دربی اصفهان بازی داده است، اظهار داشت: بازی دادن او از ابتدای بازی منطقی بود، اما در اواسط نیمه اول دچار آسیب‌دیدگی شد و ما مجبور شدیم در بین دو نیمه او را از زمین بیرون بکشیم تا مصدومیتش تشدید نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج