جاباما
۴۹۱۷۱۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رونمایی بوئینگ از هلی‌کوپتر MH-۱۳۹

هلی کوپتر تازه معرفی شده ی MH-۱۳۹ به منظور جایگزینی با ناوگان هلی کوپتر فعلی چندکاربره ی UH-۱N “Huey” نیروی هوایی امریکا که از سال ۱۹۷۰ مورد استفاده است وارد برنامه می شود.

وب سایت TopInEarth - جمیله محمدی چراتی: بوئینگ فقط در پی جایگزینی جت های آموزشی نیروی هوایی امریکا نبوده، بلکه برای جایگزینی هلی کوپترهای این کشور نیز برنامه دارد. روز پنجشنبه در سمپوزیوم جنگ هوایی انجمن نیروی هوایی در اورلاندو فلوریدا، این شرکت از هلی کوپتر MH-۱۳۹ خود پرده برداشته است.
رونمایی بوئینگ از هلی‌کوپتر MH-139

هلی کوپتر تازه معرفی شده ی MH-۱۳۹ به منظور جایگزینی با ناوگان هلی کوپتر فعلی چندکاربره ی UH-۱N "Huey" نیروی هوایی امریکا که از سال ۱۹۷۰ مورد استفاده است وارد برنامه می شود.

MH-۱۳۹ مبتنی بر هلی کوپترهای لئوناردو AW۱۳۹ است که از آنها ۹۰۰ مورد در اختیار بیشتر از ۲۵۰ شرکت دولتی و خصوصی می باشد. AW۱۳۹ که برای عملیات روز و شب در انواع شرایط جوی طراحی شده، قدرت خود را از دو موتور Pratt & Whitney Canada PT۶ با کنترل موتور کامالا دیجیتال الکترونیکی (FADEC) تامین می کند و به این ترتیب می تواند به سرعت هوایی ۱۶۵ گره (۲۰۶ کیلومتر/ساعت) برسد. درون این هلی کوپتر، یک کابین شیشه ای با ارتباطات هوایی پیشرفته و یک خلبان خودکار چهار محوره با شناور خودکار وجود دارد.
رونمایی بوئینگ از هلی‌کوپتر MH-139

بنا به اعلام بوئینگ، MH-۱۳۹ نسبت به سایر رقبا بسیار مقرون به صرفه تر بوده و می تواند طی سی سال موجب صرفه جویی یک میلیارد دلاری شود.

جودی فدر، مدیر فروش جهانی و بازاریابی بوئینگ گفته است: "جایگزینی Huey از اولویت های نیروی هوایی است و MH-۱۳۹ رویکرد درست برای این ماموریت است."
رونمایی بوئینگ از هلی‌کوپتر MH-139
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج