جاباما
۴۹۱۶۴۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ آسان بگیر جوان! آسان بگیر

پانزدهم اسفند ٩٥ را با اخبار اجتماعی شروع می‌کنیم. معاون سابق وزارت آموزش و پرورش گفته که: متاسفانه آموزش و پرورش کشور ما به شدت کنکورزده است و به عبارت دیگر مهم‌ترین رسالت آموزش و....

آیدین سیارسریع در روزنامه شهروند نوشت:

پانزدهم اسفند ٩٥ را با اخبار اجتماعی شروع می‌کنیم. معاون سابق وزارت آموزش و پرورش گفته که: متاسفانه آموزش و پرورش کشور ما به شدت کنکورزده است و به عبارت دیگر مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش و دغدغه اولیای دانش‌آموزان نیز در مسأله کنکور خلاصه شده است درحالی‌که ما باید دانش‌آموزان را برای زندگی کردن و مهارت‌آموزی پرورش داده و تربیت کنیم.

عرض شود که بنده با حرف ایشان کاملا مخالفم. آمادگی برای کنکور هم خودش یکی از مهارت‌های زندگی است. جوان در این فرآیند با خیلی از واقعیات زندگی آشنا می‌شود. یکی‌اش این است که می‌فهمد برای موفقیت باید نصف درآمد پدرش را صرف کلاس و معلم خصوصی و آزمون آزمایشی و... کند، بعد از ورود به دانشگاه هم از باقی‌مانده دارایی پدر ارتزاق کند تا مدرک را بگیرد. حالا نکته قضیه چیست؟ این‌که جوان یاد می‌گیرد بدون پول پدر هیچ کاری نمی‌تواند در زندگی بکند! پس کنکور مفید است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران ضمن تشریح کمپین اهدای خون از یلدا تا نوروز، گفت: از مردم دعوت می‌کنیم تا طی دو هفته پایان‌ سال به مراکز اهدای خون مراجعه کنند و پیشنهاد می‌کنیم به جای اقدامات خطرناک در چهارشنبه‌سوری، کارهایی زندگی‌بخش چون اهدای خون انجام دهند.

خدمت مدیرکل محترم انتقال خون تهران عرض می‌کنیم که شرمنده! ما نمی‌توانیم به جای اقدامات خطرناک در چهارشنبه‌سوری کارهای زندگی‌بخشی چون اهدای خون انجام دهیم چون ذاتا اهل ایثار و فداکاری هستیم نمی‌توانیم بدون این‌که بلایی سرخودمان بیاوریم به کسی زندگی ببخشیم. لذا مدیرکل انتقال خون اگر خیلی مایل است می‌تواند شب چهارشنبه‌سوری بیاید خیابان خون‌های ریخته شده ما را بریزد توی ظرف و ببرد برای نیازمندان.

یک مشاور دانشگاه و روانشناس می‌گوید: برای ازدواج آسان باید آگاهی ایجاد کنیم.

کار از آگاهی گذشته است خانم روانشناس. دل ما از دست این جوانان خون است. سال‌هاست داریم می‌گوییم ازدواج آسان است! سخت نگیرید. توی یک خانه پنجاه متری سیصد‌میلیون تومانی هم می‌شود زندگی را شروع کرد. حتما لازم نیست عروسی لاکچری بگیرید. یک جشن مختصر و ساده پنجاه‌میلیون تومانی هم کفایت می‌کند. ابتدای زندگی کسی از شما بوگاتی نمی‌خواهد، یک پراید سی‌میلیون تومانی زیر پایتان باشد کارتان راه می‌افتد. بابا ازدواج آسان است! زبان ما مو درآورد! در خواستگاری کسی از شما نمی‌خواهد پی‌اچ‌دی از شریف داشته باشید، همین مدرک پردیس‌های پولی که دکترا می‌دهند هم قبول است. ساده بگیرید. این‌قدر مسئولان و ما دلسوزان و روانشناسان و اقشار مختلف جامعه را اذیت نکنید. دفعه دیگر که ببینم ازدواج را سخت گرفته‌اید خودم با جسم سخت می‌آیم سراغتان. آسان بگیرید عمو ببینه!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج