جاباما
۴۹۱۰۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احتمال معرفی آیفون SE با ۱۲۸ گیگ حافظه

چندی پیش شایعاتی منتشر شد که ادعا می کرد اپل در سال جاری نسخه جدیدی از آیفون SE عرضه نخواهد کرد، اما اخیرا صحبت هایی شنیده می شود که از معرفی یک نسخه جدید از کوچکترین آیفون موجود در بازار خبر می دهد و آخرین شواهد این تصمیم در خرده فروشی آمریکایی Target به چشم خورده است.

وب سایت تک شات: احتمال داده می شود اپل نسخه جدیدی از گوشی ۴ اینچی خود، آیفون SE را در مراسمی که گفته می شود در ماه مارس برگزار خواهد شد معرفی کند. چندی پیش شایعاتی منتشر شد که ادعا می کرد اپل در سال جاری نسخه جدیدی از آیفون SE عرضه نخواهد کرد، اما اخیرا صحبت هایی شنیده می شود که از معرفی یک نسخه جدید از کوچکترین آیفون موجود در بازار خبر می دهد و آخرین شواهد این تصمیم در خرده فروشی آمریکایی Target به چشم خورده است.
احتمال معرفی آیفون SE با 128 گیگ حافظه
این هفته، فروشگاه های تارگت یادداشتی را دریافت کرده اند که بر اساس آن باید مدل هایی از آیفون SE را به کمپانی اپل بازگردانند. این مدل ها شامل گوشی های آنلاک شده ی 16 و 64 گیگی در هر چهار رنگ موجود و همچنین گوشی های SE متعلق به اپراتور اسپرینت می شود.

این فراخوان می تواند به دلیل افت فروش این گوشی ها یا هر علت دیگری باشد، اما با در نظر گرفتن این موضوع که این اقدام با رویداد احتمالی ماه مارس اپل همزمان است، ممکن است اقدامی با دلیلی غیرمعمول باشد. یکی از کارمندان تارگت اظهار کرده که فروشگاه آنها از زمان معرفی آیفون 7 در اواخر ماه سپتامبر، هیچ آیفون SE جدیدی دریافت نکرده است.

بر اساس این شایعات، احتمال دارد اپل قصد داشته باشد با بروزرسانی SE آن را با سایر آیفون های موجود هم تراز کند، بدین معنی که ممکن است مدل های 32 و 128 گیگابایتی آیفون SE نیز به جای مدل های 16 و 64 گیگابایتی فعلی عرضه شوند.

بر اساس اطلاعات قرار نیست هیچگونه بروزرسانی دیگری در این گوشی صورت گیرد.

در هر حال، آیفون SE موضوع اصلی کنفرانس ماه مارس اپل نخواهد بود و انتظار می رود موضوع اصلی آیپد پروی جدید 10.5 اینچی و نسخه قرمز رنگ سری آیفون 7 باشد.

شاید معرفی آیفون SE تعجب آورترین اقدامی بود که کوپرتینویی ها در سال 2016 انجام دادند: مدلی در یادآوری آیفون 4 اینچی با برخورداری از تراشه جدید A9 اپل و امکان ثبت ویدیوهای 4K . قیمت تعیین شده برای SE به نسبت پایین تر بود و از فروش خوبی هم برخوردار بود. مدل 16 گیگی این گوشی با قیمت 400 دلار و مدل 64 گیگی آن با قیمت 500 دلار راهی بازار شدند، اما اواخر سال 2016، اپل 50 دلار از قیمت مدل 64 گیگابایتی کاست و آن را با قیمت 450 دلار به فروش رساند.
با وجودیکه این گوشی بسیاری از ویژگی های گوشی های امروزی را داراست، اما فاقد دو مشخصه اساسی است : عدم پشتیبانی از قابلیت لمس سه بعدی و عدم برخورداری از سنسور لمسی تعیین هویت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج