۴۹۰۹۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دانیلیانتس: مورینیو خاطره خوبی از بردیف ندارد

سرمربی یاران سردار آزمون در آستانه رویارویی با تیم منچستر یونایتد گفت: مورینیو خاطره خوبی از بازی با تیم‌های قربان بردیف ندارد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال روستوف روسیه در جدیدترین مصاحبه خود با روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه درباره رویارویی با تیم منچستر یونایتد در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا گفت: ما پس از بازی برابر تومسک در هفته اول نیم‌فصل دوم لیگ برتر روسیه مهیای دیدار در سطح بسیار بالاتری می‌شویم و امیدوارم به بهترین فرم ممکن از لحاظ روانی و فیزیکی برسیم.

دانیلیانتس ادامه داد: ورزشگاه روستوف در دیدار برابر منچستر پر از جمعیت خواهد شد و شاید بعضی از هواداران به دلیل قیمت بالای بلیت‌ها نتوانند بیایند اما همین عده از هوادارانی که برای تماشای بازی روستوف به تومسک آمده بودند هواداران واقعی ما هستند.

سرمربی ترکمنستانی تیم روستوف درباره کیفیت چمن ورزشگاه شماره ۲ المپیک برای بازی برابر منچستر یونایتد گفت: چمن ورزشگاه برای همه حریفان همه همین‌گونه است و تفاوتی نمی‌کند. شما باید چمن فوق‌العاده بازی فینال تیم منچستر یونایتد در جام حذفی انگلیس را تماشا کرده‌اید. همانند یک فرش واقعی بود و منچستر‌ی‌ها وقتی چمن روستوف را ببینند شگفت‌زده خواهند شد.

دانیلیانتس درباره رویارویی دوباره مورینیو و قربان بردیف (نایب رئیس و مربی روستوف) هم خاطرنشان کرد: مورینیو خاطره خوبی از رویارویی با تیم‌های قربان بردیف ندارد. در بازی قبلی خانگی برابر تیم تحت هدایت مورینیو عزم پیروزی داشتیم اما در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را دریافت کردیم. هر چند در ادامه رقابت‌ها حذف شدیم و باز هم شاهد رویارویی دیگری میان مورینیو و قربان بردیف در تیم‌های منچستر یونایتد و روستوف هستیم.

تیم‌ روستوف روسیه با در اختیار داشتن سردار آزمون، ملی‌‌پوش ایرانی ۱۹ اسفند ماه سال جاری میزبان منچستر یونایتد است و دیدار برگشت نیز ۲۶ اسفند در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. تیم برنده این دو بازی به جمع ۸ تیم برتر لیگ اروپا راه خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج