۴۹۰۷۹۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

راموس: تنها رونالدو نیاز به دویدن ندارد

زین الدین زیدان و شاگردانش جلسه‌ ای ۳۵ دقیقه ای در والدیباس برگزار کردند. سرخیو راموس در این جلسه تاکید به دوندگی و تلاش بیشتر کرد و اذعان داشت تنها کسی که مجبور به دویدن زیاد نیست، کریستیانو رونالدو است، زیرا او گل های زیادی برای تیم به ثمر می رساند.

وبسایت نود: زین الدین زیدان و شاگردانش جلسه‌ ای ۳۵ دقیقه ای در والدیباس برگزار کردند. سرخیو راموس در این جلسه تاکید به دوندگی و تلاش بیشتر کرد و اذعان داشت تنها کسی که مجبور به دویدن زیاد نیست، کریستیانو رونالدو است، زیرا او گل های زیادی برای تیم به ثمر می رساند.

راموس: تنها رونالدو نیاز به دویدن ندارد

این جلسه در مورد چگونگی شکست دادن ایبار در خانه اش و مشکلات اخیر تیم ترتیب داده شد. به نقل از Marca، در حقیقت این جلسه تمرینی بعد از ساعت ۱۱:۳۰ صبح آغاز شد و بازیکنان با جدیت بیشتری کار را دنبال می کردند. مارسلو، رونالدو و سرخیو راموس سه کاپیتان تیم، آخرین بازیکنانی بودند که وارد زمین شدند.

کاپیتان اول تیم، سرخیو راموس بار دیگر به تهییج کردن هم تیمی هایش پرداخت و از آن ها خواست تا در زمین بازی تلاش و کوشش بیشتری کنند. وی همچنین با قاطعیت تمام افزود:

در این جا تنها کریستیانو رونالدو مجبور به دویدن نیست. او ۶۰ گل در طول فصل به ثمر می رساند.

لوکا مودریچ نیز همچنین در این بحث شرکت کرد و از هم تیمی هایش همچون راموس خواست تا دوندگی و جنگندگی بیشتری در زمین داشته باشند و به پیراهنی که بر تن دارند، اعتبار بدهند. در این بحث و جلسه، هیچ انتقادی نسبت به زیدان وارد نشد.

این سومین جلسه بحث و گفتگو با بازیکنان تیم بود. اولین جلسه در رختکن سانتیاگو برنابئو بعد از بازی با لاس پالماس برگزار شد، که در آن تمامی اعضای تیم حضور نداشتند. والدیباس میزبان دومین جلسه در روز سه شنبه بود. در این جلسه تمامی اعضا حضور داشتند. زیدان و شاگردانش به دنبال راه نجات از این بحران و یافتن ثبات هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جون ب این کاپیتان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج