جاباما
۴۹۰۱۵۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

دستور مهاجرتی جدید ترامپ اعلام می‌شود

پس از آنکه دادگاه‌های فدارال دستور اولیه دولت درخصوص ممنوعیت ورود اتباع برخی کشورها به آمریکا را مسدود کردند، معاون رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد ترامپ دستور جدید را در چند روز آینده نهایی و امضا می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: پس از آنکه دادگاه‌های فدارال دستور اولیه دولت درخصوص ممنوعیت ورود اتباع برخی کشورها به آمریکا را مسدود کردند، معاون رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد ترامپ دستور جدید را در چند روز آینده نهایی و امضا می‌کند.

یکی از منابع کاخ سفید پیشتر اعلام کرده بود که این دستور جدید که سفر به آمریکا محدود می سازد، احتمالا روز چهارشنبه اعلام شود اما امضای آن به تاخیر افتاده است.

دستور اولیه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که به صورت موقت ورود شهروندان کشورهایی چون ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن به آمریکا را منع و همچنین برنامه پناهجویان را متوقف می‌کرد، با شکایات مختلفی مواجه شد و دادگاه‌ فدرال اجرای آن را متوقف کرد. دولت ترامپ سپس اعلام کرد که دستور جدیدی را صادر خواهد کرد.

مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه "سی بی اس" گفت: ما در حال نهایی کردن دستور اجرایی جدید هستیم و این دستور باید در چند روز آتی اعلام شود.

دستور اولیه باعث آشوب در فرودگاه های سراسر آمریکا شد چرا که مردم از جمله افرادی که گرین‌کارت داشتند به صورت موقت از ورود به این کشور منع شده و آژانس های فدرال تلاش کردند تا این خط مشی‌های جدید را تفسیر کنند.

دولت آمریکا اعلام کرده که این دستور جدید احتمالا ساکنین دائم ایالات متحده را از ممنوعیت ورود به آمریکا حذف می کند و کار را برای مخالفان برای به چالش کشیدن این ممنوعیت، دشوارتر می سازد. عراق نیز احتمالا از شمول کشورهای ممنوعه خارج می‌شود.

پیشتر مقامات ناشناس آمریکایی گزارش داده بودند که در دستور جدید کشور عراق از فهرست کشورهایی که شهروندانشان با ممنوعیت سفر موقت مواجه می‌شوند، حذف می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردیکه ی آشغال وبیشعور درصورتی که بیشترایرانیان انسان های فرهیخته وباسوادی هستن هرجا که میرن دنبال علم وتحصیل هستن این قانون ظلم درحق ایرانیانه

      پاسخ ها

      • صبا

        با این ادبیات قشنگت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج