۴۹۰۰۴۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رهبر دمکرات های سنا: ترامپ قابل اعتماد نیست

رهبر دمکرات های آمریکا در سنای این کشور سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خطاب به کنگره کشورش را عوامفریبانه و نشانه عدم درک او از واقعیت ها توصیف کرد و گفت ترامپ بدلیل عدم انطباق میان حرف ها و اعمالش شخصیتی غیرقابل اعتماد دارد.

خبرگزاری ایسنا: رهبر دمکرات های آمریکا در سنای این کشور سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خطاب به کنگره کشورش را عوامفریبانه و نشانه عدم درک او از واقعیت ها توصیف کرد و گفت ترامپ بدلیل عدم انطباق میان حرف ها و اعمالش شخصیتی غیرقابل اعتماد دارد.

چاک شومر سناتور با نفوذ ایالت نیویورک و رهبر اقلیت دمکرات آمریکا در سنای این کشور روز چهارشنبه در گفتگویی با شبکه خبری سی بی اس، ترامپ را شخصیتی غیر قابل اعتماد خواند که انطباقی میان حرف و عمل او وجود ندارد.

شومر رییس جمهور آمریکا را عوامگرا و مردم فریب خواند و گفت که همه حرف هایی که ترامپ تا کنون به زبان آورده صرفا برای راضی نگاه داشتن طرفدارانی که به او رای داده اند، بوده و به این معنی نیست که او لزوما به حرف های خود پایبند، خواهد ماند.

این سناتور با نفوذ ایالت نیویورک به سخنان ترامپ مبنی بر لایروبی کردن باتلاق دولتی اشاره کرد و گفت که ترامپ عملا با کشاندن پای خود به دولت، کاخ سفید را به باتلاق عمیقتری تبدیل کرده که باید لایروبی را از آنجا شروع کند.

شومر اضافه کرد که ترامپ با سخنرانی های قبل و بعد از پیروزی خود ثابت کرده است که هیچ درکی از واقعیت ها ندارد و در دنیای ذهنی خود محبوس مانده و هر آنچه که تا کنون به زبان آورده صرفا به منظور فریفتن عوام بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هدف اون که معلومه وقتی دستور بالا بردن بودجه نظامی رو داده و یه ائتلاف در خلیج فارس با کشور های عرب داره تشکیل میده معنیش اینه که یه توطيه علیه ایران داره بر میچینه باید مسولان ما هر لحظه واسه این خطر آماده باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج