جاباما
۴۸۹۸۳۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

عرضه گوشت تازه گوسفندی در نمایشگاه بهاره

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: فعالیت برخی دلالان عامل پایین نیامدن قیمت گوشت گوسفندی است و آن قدر گوشت تازه با قیمت دولتی به بازار عرضه می‌کنیم، تا قیمت‌ بشکند.

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: فعالیت برخی دلالان عامل پایین نیامدن قیمت گوشت گوسفندی است و آن قدر گوشت تازه با قیمت دولتی به بازار عرضه می‌کنیم، تا قیمت‌ بشکند.

علیرضا ولی در مورد آخرین وضعیت عرضه گوشت تازه گوسفندی برای تنظیم بازار اظهار داشت: روزانه نزدیک به ۵۰۰ لاشه گوشت گوسفندی به بازار عرضه می‌کنیم و امروز نزدیک به ۲ هزار لاشه گوشت گوسفند را به بازار عرضه کرده‌ایم که ۵۰ درصد آن به صورت لاشه و ۵۰ درصد به صورت خردشده و بشقابی عرضه می‌شود.

عرضه گوشت تازه دولتی در قطعات کوچکتر

وی با اشاره به قیمت گوشت در بازار گفت: گوشت‌های گوسفندی برای تنظیم بازار هر کیلو ۳۱۵۰۰ تومان به صورت شقه عرضه می‌شود که قاعدتاً در قطعات کوچک و بسته‌بندی به صورت گرد ران، ماهیچه و سردست کمی گران‌تر است. همچنین گوشت منجمد گوساله داخلی کیلویی ۲۱۵۰۰ تومان و گوشت منجمد وارداتی ۲۲۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

عرضه گوشت تازه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه بهاره

ولی در مورد محل عرضه این گوشت‌های تنظیم بازار نیز گفت: تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ۵ نمایشگاه بهاره که مجوز قانونی دارند و تعاونی مصرف کارکنان گوشت عرضه می‌شود و حتی قصابی‌هایی که مایل به دریافت این گوشت هستند، می‌توانند با مراجعه به شرکت پشتیبانی امور دام به مقدار نیاز از این نوع گوشت دریافت کنند.

گوشت میش تورزیع نمی‌کنیم/ تمام گوشت‌های تنظیم بازار بره است

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در پاسخ به اینکه چرا با وجود وفور عرضه گوشت در بازار همچنان قصابی‌ها گوشت را بالای ۴۰ هزار تومان می‌فروشند، تصریح کرد: برای دلالان که نفعشان در افزایش قیمت گوشت است، به این موضوع دامن می‌زنند تا حدی که می‌گویند گوشت بی‌کیفیت یا گوشت میش است. در حالی که همه این گوشت‌ها از بره و گوسفند‌های جوان است.

ولی در مورد نحوه تأمین گوشت تنظیم بازار هم گفت: گوشت‌ها از محل داخلی یا واردات از کشورهای ارمنستان و تاجیکستان تأمین می‌شود و اخیراً هم دام پاکستان را در مرز سیستان و بلوچستان با طی مراحل قرنطینه‌ای کشتار کرده و به صورت لاشه گرم وارد کشور می‌کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: که آن قدر گوشت گرم به بازار تزریق می‌کنیم تا قیمت‌ها شکسته شده و به سطح واقعی خود برسد.

طی یک ماه اخیر با افزایش بی‌رویه قیمت گوشت قرمز تا بالای ۵۰ هزار تومان شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به عرضه گوشت گرم با قیمت ۳۱۵۰۰ تومان در سطح شهر نمود که تا حدی در کاهش قیمت گوشت تأثیر داشت، اما همچنان مقاومت‌هایی در خرده‌فروشی‌ها به ویژه از سوی دلالان برای کاهش قیمت گوشت قرمز وجود دارد.

عرضه گوشت قرمز به حدی افزایش یافته که چند روز اخیر پوریان رئیس شورای تأمین دام زنده به فارس گفته بود که گوشت مازاد گرم را در سردخانه‌ها منجمد می‌کنیم و اکنون با حجم زیادی از گوشت منجمد شده گوسفندی روبه‌رو هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زخمی

      همچین میگن بازار و پر کردیم که انگار مردم دارن بخرن.بسه بابا مثلا ۳۱۵۰۰تومن کمه به خدا امثال ما که هزار تا بدبختی داریم ماهی یک کیلو هم نمیتونیم بخریم.
      من خودم ۴ماهه نتونستم بخرم.مردم پول ندارن بخرن بفهمید اینو.حالا هی بگید.

    • لیلا

      وقتی قیمتشا بردن تا 50 تومن ممکن نیست قیمت بیاد پایین وبشه سی تومن .حرف بیخود میزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج