جاباما
۴۸۸۲۹۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

به مناسبت کسب جایزه اسکار

«فروشنده» در پردیس کوروش اکران مجدد می شود

نماینده پخش فیلم «فروشنده» در ایران گفت: با استقبال مخاطبان برای دیدن فیلم «فروشنده» پس از دریافت جایزه اسکار، تصمیم به نمایش ویژه فیلم در یک سانس گرفتیم.

خبرگزاری صبا: نماینده پخش فیلم «فروشنده» در ایران گفت: با استقبال مخاطبان برای دیدن فیلم «فروشنده» پس از دریافت جایزه اسکار، تصمیم به نمایش ویژه فیلم در یک سانس گرفتیم.
«فروشنده» در پردیس کوروش اکران مجدد می شود

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران و پخش کننده ایرانی فیلم «فروشنده» ضمن تبریک به عوامل سازنده فیلم و سینمای ایران برای دریافت جایزه اسکار ۲۰۱۷ گفت: با توجه به این مهم که فیلم سینمایی «فروشنده» توانست در آکادمی اسکار موفق عمل کند . تصمیم گرفتیم این امکان را برای مخاطب ایرانی فراهم کنیم تا فیلم را در سالن کورش بتواند ببیند.

وی ادامه داد: البته اقبال مخاطبان در زمان اکران فیلم بسیار خوب بود و با توجه به دریافت اسکار برخی از مخاطبان قصد دارند فیلم را دوباره ببینند یا موفق به دیدن اثر در زمان اکران نشدند و مشتاق به دیدن فیلم در سالن سینما هستند. تصمیم گرفتیم فیلم را در ساعت ۲۱:۲۰ در سالن شماره ۶ کورش به نمایش بگذاریم.

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در پاسخ به این سوال که امکان حضور عوامل سازنده فیلم و اصغر فرهادی در این نمایش خواهد بود گفت: تلاش می‌کنیم که در این اکران عوامل سازنده از جمله اصغر فرهادی حضور داشته باشد.

بنابراین گزارش، روز گذشته همزمان با برگزاری مراسم اسکار فیلم «فروشنده» توسط پخش کننده خارجی در میدان ترافالگار یکی از میادین مهم لندن برای علاقمندان به فیلم به نمایش درآمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیلمی ضعیف و کسالت آور!

    • سیددد

      من گفتم این جایزه کاملا سیاسی بود همه گفتم حسودم و از این حرفا آخه مگه میشه ایرانی باشی از این جایزه ها خوشحال نباشی ولی وقتی به خاطر اینکه ایران رو بد نشون بدن جایزه میدن چه فایده مطمعن باشید روزی میشه که کل کارگردان های ایران بر ضد کشور شون فیلم میسازند تا اسکار بگیرن بعدش اونایی که به اصلاح خیلی میفهمن یادتون باشه وقتی فیلمی اسکار میگیره هرخارجی مشتاق میشه این فیلمی که اسکار گرفته رو ببینه در نتیجه کل دنیا ایران رو همونطور که فرهادی ساخته میبینن ؟؟؟پس حالا بفهمین چرا اسکار دادن بخاطر این دادن که کل دنیا فیلم رو ببینه ما نه حسودیم نه افراطی نه دلواپس برعکس عاشق و ایران و ایرانی هستیم این همه فیلم های با ارزش و معنوی که هر کدموشون ارزش یه اسکار دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج