جاباما
۴۸۸۰۷۹
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

همه چیز درباره اتفاقات رخ داده در اردوی سرخپوشان

اعضای تیم پرسپولیس بدون بازیکنان خاطر دبی را به مقصد ابوظبی ترک کردند و برانکو مقابل اصرار و خواهش‌ها، کوتاه نیامد.

خبرگزاری تسنیم: اعضای تیم پرسپولیس صبح امروز بعد از صرف صبحانه در حالی باشگاه ایرانیان دبی را به مقصد ابوظبی ترک کردند که رامین رضاییان و علی‌ علیپور در دبی ماندند و قرار شد در اولین فرصت به تهران برگردند. همبازیان بازیکنان اخراجی خیلی سعی کردند برانکو را متقاعد کنند تا آنها را ببخشد اما مرد کروات بر تصمیم قبلی خود پافشاری کرد و خواهان این شد که تیمش بدون دو بازیکن به ابوظبی برود.

تصمیم اصلی را باقری گرفت

مشاجره لفظی و فحاشی رامین رضاییان و علی علیپور در تمرین عصر روز یکشنبه پرسپولیس دقیقا مقابل چشمان کریم باقری اتفاق افتاد و هر دو بازیکن بدون اینکه احترام مربی خود را نگه دارند تا آستانه درگیری فیزیکی با یکدیگر پیش رفتند. شروع کننده این دعوا رضاییان بود اما علیپور هم در پاسخگویی به حرف‌های همشهری خود کم نیاورد. باقری وقتی این صحنه را دید هر دو بازیکن را از تمرین اخراج کرد و برانکو هم که در هنگام درگیری، دور از صحنه بود، مخالفتی با این قضیه نکرد.

تصمیم برانکو؛ حاضر جوابی رضاییان

بعد از بازگشت سرخپوشان به باشگاه ایرانیان (پس از پایان تمرین عصر یکشنبه) باقری تمام جزییات درگیری را به اطلاع برانکو رساند. مرد کروات بعد از صرف شام دقایقی برای شاگردانش صحبت و در حضور جمع اعلام کرد که بازیکنان خاطی جایی در ترکیب اصلی تیم در بازی با الوحده ندارند. با توجه به اینکه فقط رضاییان در ترکیب اصلی قرار داشت از برانکو در این مورد توضیح خواست و گفت چرا باید از ترکیب خارج شود؟! مرد کروات که اصلا انتظار چنین حاضر جوابی از شماره ۲۷ تیمش نداشت فقط یک جمله به زبان آورد؛ «هر دو فردا برمی‌گردید تهران». سرمربی پرسپولیس از مسئولان باشگاه خواست این موضوع را از طریق سایت باشگاه رسانه‌ای کنند تا بازیکنان خاطی بفهمند چه حرکت اشتباهی انجام دادند.

کاری از دست سیدجلال و دوستان نزدیک رضاییان بر نیامد

صبح روز امروز (دوشنبه) سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به اتفاق دوستان نزدیک رضاییان از جمله مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر نزد برانکو رفتند تا او را متقاعد کنند که تصمیمش را در مورد بازیکنان خاطی تغییر دهد. برانکو که در این فصل به اندازه کافی از کنار حاشیه‌های مربوط به شماره ۲۷ تیمش گذشت کرده بود به هیچ وجه زیر بار نرفت. شاید اگر هر بازیکن دیگری جای رضاییان بود، سرمربی پرسپولیس در مورد او کوتاه می‌آمد.

در ادامه دوستان رامین از همبازیان خود خواستند که به طور دسته جمعی برای بخشش این بازیکن وساطت کنند اما مرد کروات باز هم زیر بار نرفت و تاکید کرد تیم بدون بازیکنان خاطی و اخراجی‌ها راهی ابوظبی شود. حتی اظهار ندامت و خواهش‌ها دو بازیکن خاطی هم در ماندن آنها حتی در کنار تیم‌شان نیز نتیجه نداد و هر دو بازیکن باید به تهران برگردند تا در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس حاضر شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دستش درد نکنه بهترین کارو کرد تیم ببازه بهتره تا بازیکنی با این همه ادا و اطوار و موزی گری در تیم بمونا

    • خشنود نعمتی

      درود بر برانکو بهترین کار ممکن رو انجام داده.رضاییان میخواد کاری کنه که کی روش خوشحال بشه .واقعا بی ادبه

    • بدون نام

      هرچي برانكو بگه

    • بدون نام

      اینجاست که بزرگی و شکوه عالیجناب کیروش مشخص میشه که هیچکدام از این ها جرات نطق کشیدن در تیم ملی ندارند. نگران روزی هستم که کیروش از تیم ملی بره و اونجا ...

    • مرتضی

      اقتدار یه تیم به اقتدار سرمربی بستگی داره
      هرگز تیم رو نباید فدای فرد کرد

    • بدون نام

      رضاییان باید کلن اخراج بشه .وقتی یه نفر یه باره یه پولی و یه شهرتی رو تصاحب کنه بهتر از این نشه.اینام که میگن کیسه کشا دارن نظر میدن خدمتشون بگم از خیلیا پرسپولیس ترم

    • حسن فتحعلی

      باسلام ودرود فراوان به تیم محبوبم پرسپولیس فقط نام خودت را عشق است تو هستی که این نام ها هستنند نام تو نباشد این ها کسی نیستند خدا مرحوم دهداری را رحمت کند که یک با ادب فوتبال را به بازیکنان گذشته اموخت کجای که یادت بخیر رضائیان و علی پور کی هستند که برای نام عشقم شاخ شوند فقط نام خوت را عشق است وسلام

    • تاجی

      کیسه کشای لونگی... خخخخخخگخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج