اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۷۵۸۳
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

گاف بزرگ و عجیب در سریال شبکه سه

در یکی از سکانس‌های سریال «روزهای بی‌قراری» پرچم مقدس ایران به شکل وارونه قرار گرفته و نمایش داده می‌شود.

خبرآنلاین: در یکی از سکانس‌های سریال «روزهای بی‌قراری» پرچم مقدس ایران به شکل وارونه قرار گرفته و نمایش داده می‌شود.
گاف بزرگ و عجیب در سریال شبکه سه

سریال تلویزیونی «روزهای بی‌قراری» به کارگردانی کاظم معمصومی در یکی از قسمت‌هایش گاف بزرگ و عجیبی داده که اعتراض بسیاری از کاربران فضای مجازی و مخاطبان تلویزیون را در پی داشته است.

در این مجموعه تلویزیونی که یکی از سریال‌های جدید شبکه سه است، در یکی از سکانس‌ها پرچم کشورمان ایران در صحنه دیده می‌شود که در اتفاقی عجیب پرچم به شکل وارونه روی پایه پرچم قرار گرفته است. این بی دقتی و پنهان ماندنش از دید طراح صحنه، کارگردان و منشی صحنه گافی عجیب را در این سریال به وجود آورده است.

«روزهای بی‌قراری» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی با فیلمنامه‌ای از مهدی بهپور است که از شبکه سه روی‌ آنتن می‌رود. این سریال در بستری ملودرام به قصه‌ای در ارتباط با حفظ و تحکیم خانواده می‌پردازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ebi

      کاش در دیدن مشکلات جامعه همین قدر نکته بین و دقیق بودیم،

    • آوین

      حالا به نظرتون این مطلب ارزش تیتر زدن داشت؟حالا یه اشتباهی شده !اینها که چیزی نیست.گاف های خ بززززززرگتری تو مملکت ما هست که باید با بنر تو خیابونا نصب بشه.

    • بدون نام

      به هر حال هر انسانی بخاطر مشغله کاری اشتباه میکند او هم که به عمد این عمل را مرنکب نشده دوم همیشه؟مسولین اینقدر هوای تمام مشکلات وبدبختی مردم دارند اگر واقعا نکته بین هستند چرا این همه درورغ این همه زجر به ملت میدهند چرا بفکر مردمی که روزگارشان سیاه شده زیر خط فقر با بیکاری کمر خم کر ده اند نیستند هر چه فریاد میکشیم بابا زنگیمان دارد ویردن میشود نداری تا کی خانه بدوشی تا کی چرا ریز نمیشوند تا ببنیند امثال ما که حاصل یک عمر نخوردن نخریدن بود را در پردیس چه کسی به باد داد چرا قول چهار ماه شد پنج سال پس پولهای پردیس چه شد که الان باید به خاطر صدهزار تومان کمتر کرایه هرسال از این خانه به ان خانه ما که از قشر پولدار نیستیم اقازاده هم نیستم بخدا به خاطر بیکاری همسرم وبیماری خو دم داشتن دو فرزند دانشجو ناراحتی اعصاب وروان گرفته ایم هر چند شما که از ملت غافلید برایتان مردم اهمیت ندارند چه برسد به اورگی بیکاری مستاجری واعصاب مردم در این کشور تنها چیزی که برای دولت ارزش ندارد حقوق شهروندی وکمی بفکر بودن دردهای ما چرا باید میزان خودکشی بالا برود اقایان مسول اصلا به این فکر کرده اند فقط شعار بدهید کیهان تتیر بزند وبچسبیم به خرده گیری تو هم که فرق میگذاری بین کامنتها پس کجا به کی درد دلمان را بگوییم که بابا ما هم ادم هستیم دلمان میخواهد مثل پولدارها یک وع ه سفره ای که نان خالی داشته باشد

    • بدون نام

      حالا مگه چی شده؟ ....

    • بدون نام

      طرف هزاران ملیارد پول بالا میکشه کسی چیزی نمیگه یا طرف دکل نفتی رو هاپولی میکنه اینجوری تیترش نمیکنن حالا به خاطر یه پرچم وارونه ببین چه کارا که نمیکنید
      گاف بزرگ وارونه بودن پرچم تو یه سکانس فیلم نیست داداش گاف بزرگ اون مردمی هستن که پول غذا رو ندارن بفهم .....

    • بدون نام

      گاف بزرگ یعنی بیکاری من و امثال من.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج