۴۸۷۴۴۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پرونده جنایت فهرج آماده صدور کیفرخواست است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: پرونده جنایت فهرج آماده صدور کیفرخواست است و پس از آن، حکم لازم و قانونی از سوی دادگاه صادر می شود.

خبرگزاری ایرنا: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: پرونده جنایت فهرج آماده صدور کیفرخواست است و پس از آن، حکم لازم و قانونی از سوی دادگاه صادر می شود.

یدالله موحد روز یکشنبه در بازدید از سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) افزود: تحقیقات اولیه پرونده جنایت فهرج تمام شده است.
عصر پنجشنبه دوم دی سال جاری جوانی ۲۶ ساله در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج به دلیل اختلافات خانوادگی که از قبل با خانواده همسر خود داشت، اقدام به تیراندازی در منزل پدر همسرش کرد و در نهایت ۱۰ نفر از اهالی خانواده همسر و همسایگان آنها را که در منزل این خانواده حضور داشتند به قتل رساند.
همچنین چهار نفر در این حادثه مجروح و در بیمارستان بستری شدند.
رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به تعیین بازپرس ویژه برای رسیدگی به این پرونده عنوان کرد: با توجه به تعدد مقتولان این حادثه مواردی مربوط به حصر وراثت در این پرونده مطرح شده که به زودی رفع می شوند.
وی با اعلام اینکه این پرونده در سال جاری تکمیل شده و مورد سیدگی نهایی قرار می گیرد گفت: به یقین عامل این جنایت به دلیل قتل ۱۰ نفر به ۱۰ بار قصاص و با شرایط خاص قانونی محکوم می شود و در کنار آن برای جرایمی که درباره سایر افراد از جمله جراحت هایی که ایجاد کرده نیز محکومیت هایی را خواهد داشت.
موحد افزود: نحوه اجرا در صدور حکم و توسط قاضی پرونده تعیین می شود و در صورتی که ملاحظات امنیتی نباشد حکم وی در ملاءعام اجرا می شود که این مورد بسته به نظر قاضی مربوطه است.
وی درباره پرونده های قتل دختر بچه هفت ساله افغان و نیز ربایش دختر بچه دیگر و شایعات مطرح شده پیرامون این دو موضوع گفت: تمامی مطالبی که در فضای مجازی درباره این موضوعات مطرح شد کذب است و واقعیت ندارد زیرا این دو موضوع، موردی بوده اند.
رئیس کل دادگستری کرمان تصریح کرد: فرمانده انتظامی استان نیز درباره این موارد مصاحبه و اطلاع رسانی کردند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: خاطرات رسانه ای ما همواره شیرین است و اصحاب رسانه در سال های اخیر تعامل بسیار خوبی با مجموعه قضایی داشته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نبایداین آقاقصاص بشه چراچونکه این دختره فهرجی نامزداین جوان بوده یهویه خوش زبون شیرین زبونی ازراه برسه بایه مبلغ پول دل دختره پدرمادرش روبدست بیاردیه موقع نامزدقبلی خبردارمیشه نامزدمن امشب بایه آقای دیگه عروسی میکنم خب حق بدین بهش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج