۴۸۶۹۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زمان جدایی ونگر از آرسنال فرا رسیده است

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال روزهای خوبی را سپری نمی کند. برایان گلن ویل ملقب به «صدای فوتبال»، نویسنده قدیمی مجله معتبر world soccer نوشته که طی چند سال اخیر، به این نتیجه دست یافته که دوران آرسن ونگر در لندن به پایان رسیده است.

وبسایت نود: آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال روزهای خوبی را سپری نمی کند. برایان گلن ویل ملقب به «صدای فوتبال»، نویسنده قدیمی مجله معتبر world soccer نوشته که طی چند سال اخیر، به این نتیجه دست یافته که دوران آرسن ونگر در لندن به پایان رسیده است.
باخت های اخیر آرسنال باعث شده تا فشار به روی آرسن ونگر به اوج برسد. شکست خانگی مقابل واتفورد (همان تیمی که چند هفته پیروز نشده بود) و البته باخت های تحقیر آمیز مقابل چلسی و بایرن مونیخ باعث شده تا اوضاع برای آرسنال و ونگر بد و بدتر شود. زور توپچی ها در بازی های اخیر تنها به هال سیتی و ساتن یونایتد رسیده است!

تنها سایه ای از مسوت اوزیل را در دو ماه اخیر شاهد بودیم و ضعف های مشهود آرسنال در خط هافبک اثبات کرده که تصمیم آرسن ونگر مبنی بر انتقال قرضی جک ویلشر به بورنموث در ابتدای فصل، یک تصمیم کاملاً نادرست بوده است. پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی بارها از ویلشر تمجید کرده و حتی پیشنهاد سخاوتمندانه ای را بابت خرید وی به باشگاه آرسنال داده بود اما هافبک ملی پوشی که از دوران کودکی در آرسنال پرورش یافت، به سادگی و با تصمیم اشتباه ونگر به بورنموث رفت تا توپچی ها با دست خود، از وجود یک مهره با تجربه در میانه زمین، محروم شوند. ونگر باید درباره این تصمیم عجیب خود پاسخگو باشد.

بخش بزرگی از هواداران آرسنال خواستار برکناری یا استعفای آرسن ونگر هستند. قرارداد این مربی فرانسوی پس از ۲۰ سال حضور در آرسنال، در تابستان آینده به پایان می رسد و من سال هاست که احساس می کنم او باید از جمع توپچی ها جدا شود. البته سهام دار عمده و آمریکایی باشگاه آرسنال [استن کرونکه] گفته که در تکاپو برای حفظ این مربی در لندن است.

منشأ یکی از مشکلات عمده آرسنالی ها، جدایی دیوید دین نائب رئیس این باشگاه بوده که خودش در سال ۱۹۹۶، ونگر را به خدمت گرفت ولی ۱۱ سال بعد، از آرسنال جدا شد در حالی که هنوز هم ونگر روی نیمکت توپچی ها حضور دارد. پس از جدایی دیوید دین، هیچ کس در باشگاه آرسنال به ونگر توصیه یا راهنمایی نمی کند. حضور بازیکن هایی مانند جک ویلشر یا الکس آکسلید چمبرلین می تواند نیروی مضاعفی را به این تیم ببخشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج