۴۸۶۴۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: بر کناری رانیری به اندازه انتخاب ترامپ عجیب بود

سرمربی لیورپول به اخراج کلودیو رانیری از لسترسیتی واکنش نشان داد و آن را مثل برکیست (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) و انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا عجیب دانست.

ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، این هفته‌ کلودیو رانیری در حالی از لسترسیتی بر کنار شد که کمتر از یک سال پیش توانسته بود دست به کاری بزرگ بزند و لستر سیتی را قهرمان لیگ برتر انگلیس کند. با این حال کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های امسال که آخرین آن شکست دو بر یک برابر سویا در لیگ قهرمانان اروپا بود، صبر مسئولان این تیم را لبریز کرد تا در نهایت رانیری را از سمت خود بر کنار کند.

این اتفاق با واکنش مربیان روبرو شد. بعد از این که ژوزه مورینیو روز جمعه با تی شرتی با نام "کلودیو رانیری" در نشست خبری ظاهر شد، یورگن کلوپ نیز به این برکناری واکنش نشان داد و گفت‌: متاسفانه از این خبر آگاه شدم. برای من این تنها اتفاق عجیبی نبود که در این مدت اخیر شنیده‌ام. اتفاقات دیگری هم مثل برکناری رانیری برای من تعجب آور بود، مثل برکسیت یا انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا. به هیچ وجه از این اتفاق سر در نیاوردم. نمی‌دانم چرا مسئولان لسترسیتی چنین تصمیمی را گرفتند. همه می‌دانند که آنها در چه وضعیتی قرار دارند، ولی این دلیل نمی‌شود که بخواهند به این شکل سرمربی خود را بر کنار کنند.

سرمربی لیورپول ادامه‌ داد: رانیری یک شخصیت ویژه‌ای در دنیای فوتبال است. او مربی بسیار خوبی است. زمانی که در دورتموند بودم با او ملاقات داشتم و از اخلاق خوبش لذت بردم. به نظر من باید برویم و از سران لسترسیتی پرسید که چون من هم دلیل آن را نمی دانم، چرا این اتفاق صورت گرفت. ما در اولین بازی لستر بدون رانیری باید برابر این تیم به میدان برویم. فکر نمی‌کنم که آنها تغییری نسبت به قبل داشته باشند. احتمالا دستیاران رانیری تیم را هدایت خواهند کرد و به همین خاطر فکر می‌کنم که شاهد تغییراتی جزیی باشیم.

لیورپول باید دوشنبه در لیگ برتر انگلیس به مصاف لسترسیتی برود. این اولین بازی "گرگ‌ها" بدون رانیری، سرمربی ایتالیایی سابق خود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج