جاباما
۴۸۶۲۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منصوریان: باید ۱۰۰ لژیونر در اروپا داشته باشیم

علیرضا منصوریان می گوید که با آنالیز دقیق تیم التعاون امیدوار است که با تلاش کادر فنی و بازیکنان، اولین پیروزی آسیایی با استقلال را به دست بیاورد.

ورزش سه: علیرضا منصوریان می گوید که با آنالیز دقیق تیم التعاون امیدوار است که با تلاش کادر فنی و بازیکنان، اولین پیروزی آسیایی با استقلال را به دست بیاورد.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در حاشیه تمرینات و در مورد شرایط تیم و نشاطی که در تمرینات دیده می شود و همچنین امیدواری به کسب اولین پیروزی آسیایی، گفت: اگر بخواهیم عادلانه در مورد بازی قبلی تیم صحبت کنیم باید بگویم که مساوی بهترین نتیجه بود؛ هر چند بعد از گل می توانستیم به گل ۲ و ۳ راحت برسیم، اما با تیمی بازی کردیم که دو سال پیش نائب قهرمان آسیا بوده است و در کارهای تاکتیکی بسیار منسجم است.

منصوریان ادامه می دهد: آنها همچنین امکانات لجستیکی و مالی بسیار خوبی دارند ولی باز جدای از از این مسائل در بازی برابر بودیم. البته مسابقات جام باشگاه های آسیا با لیگ برتر تفاوت هایی دارد و یکی از این تفاوت ها این است که اگر بازیکنان نتوانند به خوبی شرح وظایف خود را انجام دهند، اتفاقات بازی با الاهلی رخ می دهد.

سرمربی تیم استقلال در مورد کارهایی که برای بازیابی روحیه تیم انجام داده است، عنوان کرد: سعی کردیم ۲ کار انجام دهیم تا از لحاظ روحی و روانی بچه ها را بازگردانیم و آماده بازی مقابل تیم التعاون شویم.

منصوریان در ادامه با انتقاد از کارشناسانی که تیم التعاون را ضعیف ارزیابی می کنند، خاطرنشان کرد: مگر می شود تیمی که در لیگ قوی عربستان و غرب آسیا سهمیه آسیا می گیرد، ضعیف باشد. البته تیم آنها را خوب آنالیز کردیم و 2 نکته بارز دارند. در خط حمله خیلی خوب هستند ولی در خط دفاعی آسیب پذیری زیادی دارند. خیلی سریع بعد از بازی روی آنالیز بازی خودمان با الاهلی و همینطور بازی اول التعاون رفتیم و امیدوارم به یاری خدا شرایطی فراهم آوریم که اولین پیروزی ما در آسیا رقم بخورد. البته بازیکنان هم که شرح وظایف خود را به طور کامل انجام ندادند ناراحت هستند؛ البته این شرح وظایف تنها به بازیکنان مربوط نمی شود و به همه ی ما و اعضای کادر فنی بازمی گردد و باید در بازی آینده همه دست به دست هم بدهیم و با دقت بیشتری در بازی بعدی ظاهر شویم. البته 4، 5 بازی پشت سر هم می تواند بر شرایط بدنی بچه ها تاثیرگذار باشد؛ با اینکه هنوز معتقدم بازی ما می توانست با نتیجه مساوی تمام شود ولی برای بازی با التعاون آماده خواهیم بود.

منصوریان در ادامه با تشکر از باشگاه الاهلی اظهار داشت: از مسئولان باشگاه الاهلی هم تشکر می کنم چرا که ما بعد از بازی از امکانات باشگاه الاهلی استفاده می کنیم و زمین تمرینی در اختیار ما گذاشته اند. خیلی شرایط دوستی خوبی بین دو باشگاه برقرار است و ارتباط خوبی بین کادر فنی دو تیم هم بین بازی بود. الان هم که دارم با شما صحبت می کنم برای اولین بار باران شروع شده است.

سرمربی تیم استقلال در مورد امکانات فوق العاده تیم های پایه الاهلی ادامه داد: شما زمین های این کمپ تمرینی را ببینید که چه امکاناتی برای بازیکنان رده های مختلف فراهم است و خواهش می کنم فیلم بگیرید و منتشر کنید. من روز گذشته یک جلسه کوتاه با مسئول آکادمی الاهلی داشتم؛ 7 زمین تمرین اینجا وجود دارد که یکی از آنها متعلق به تیم بزرگسالان الاهلی است و بقیه زمین ها بدون اینکه تفاوتی از نظر کیفیت داشته باشد در اختیار تیم های پایه قرار دارد و زمین مثل فرش یکدست است.

وی ادامه می دهد: اتفاقا امروز مطلبی را در وب سایت شما (ورزش سه) می خواندم که پر استعدادترین کشور در آسیا به لحاظ فوتبالی و البته بی امکانات ترین کشور، ما هستیم؛ فکر می کنم بیشتر باید به این موضوع اهمیت بدهیم و برای شروع از باشگاه های استقلال و پرسپولیس شروع کنیم و سپس بقیه باشگاه ها؛ واقعا حیف است که ما با این همه استعداد چنین امکاناتی در کشور نداریم. به شما قول می دهم که در صورتی که چنین امکاناتی برای باشگاه ها فراهم شود می توانیم تیم ملی الف، ب و ج داشته باشیم؛ یعنی می توانیم اینقدر قوی در آسیا ظاهر شویم و ۱۰۰ لژیونر در فوتبال اروپا داشته باشیم. البته باید برنامه ریزی بلند مدت ۱۰ ساله و کوتاه مدت ۵ ساله داشته باشیم و امکانات آکادمیک را به صورت سلامت در اختیار خانواده ها قرار بدهیم تا خانواده ها دچار سردرد و مشکلات بعدی نشوند. آکادمی یعنی همین که فقط استعدادها می توانند در چنین زمین هایی تمرین کنند و امیدوارم روزی برسد که وقتی ما به کشورهای حوزه خلیج فارس می آییم، اینقدر حسرت نخوریم. از هواداران استقلال و فوتبالی های کشور هم می خواهم که دعای خیر خودشان را بدرقه راه ما کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج