جاباما
۴۸۵۰۶۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تریلر جدید King Arthur منتشر‌ شد

در ادامه‌ی تیزر‌های منتشر‌شده در مراسم کامیک‌-کان ۲۰۱۶ در سن دیگو، اولین تریلر کامل عنوان King Arthur: Legend Of The Sword «شاه آرتور: افسانه شمشیر» منتشر‌شد. این عنوان فانتزی-حماسی هیجان‌انگیز که بر اساس افسانه‌های دوره آرتور ساخته‌ شده‌است، توسط Guy Ritchie (گای ریچی) کارگردانی می‌شود

وب سایت سینما گیمفا: در ادامه‌ی تیزر‌های منتشر‌شده در مراسم کامیک‌-کان ۲۰۱۶ در سن دیگو، اولین تریلر کامل عنوان King Arthur: Legend Of The Sword «شاه آرتور: افسانه شمشیر» منتشر‌شد. این عنوان فانتزی-حماسی هیجان‌انگیز که بر اساس افسانه‌های دوره آرتور ساخته‌ شده‌است، توسط Guy Ritchie (گای ریچی) کارگردانی می‌شود.

در این فیلم ماجرا‌های آرتور از خیابان‌ها تا تخت‌ پادشاهی، با بازیگری Charlie Hunnam (چارلی هونام) به تصویر‌ کشیده‌ می‌شود. با قتل پدر آرتور (Eric Bana)، ورتایگرن (Jude Law) عموی وی قدرت را بدست می‌گیرد و هویت آرتور را از او مخفی می‌کند. آرتور بدون اینکه بداند پادشاهی متعلق به وی است، زندگی سختی را از کوچه‌های شهر آغاز می‌کند و زمانی که شمشیر افسانه‌ای را از سنگ بیرون می‌آورد، مسیر زندگی‌اش عوض شده و خواه و ناخواه در راه سرنوشت جدیدش قرار می‌گیرد.

از دیگر هنرمندان این عنوان می‌توان به Astrid Berges-Frisbey (آسترید برژه-فریسبه)، Djimon Hounsou (جایمن هانسو) و Aidan Gillen (آیدان گیلن) به عنوان نقش ‌مکمل، اشاره‌کرد. تاریخ اکران ۱۲ مه امسال (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶) اعلام ‌شده‌است
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تریلر جدید King Arthur منتشر‌ شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج