جاباما
۴۸۴۹۲۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ساخت Metal Gear Solid همچنان ادامه دارد

فیلم The Metal Gear Solid همچنان در دست ساخت است. وت رابرتز، کارگردان این اثر به تازگی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت کلایدر از روند پیشرفت این پروژه گفت.

وب سایت تک شات: فیلم The Metal Gear Solid همچنان در دست ساخت است. وت رابرتز، کارگردان این اثر به تازگی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت کلایدر از روند پیشرفت این پروژه گفت.
ساخت Metal Gear Solid همچنان ادامه دارد

در مراسم E۳ ۲۰۰۶ ساخت فیلم The Metal Gear Solid تایید شد، در حال حاضر بیش از یک دهه از این اتفاق می‌گذرد و این پروژه همچنان در حال اجرا است. وت رابرتز، کارگردان این فیلم به تازگی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت کلایدر گفت که Metal Gear Solid برای او ارزشمندترین فرنچایز دنیا محسوب می‌شود، چرا که هوشمندانه و منحصر به فرد است.

وی همچنین گفت که به تازگی با هیدئو کوجیما، خالق این فرنچایز، ملاقات کرده و به نظرش این کار مانند یک رویا بوده است. رابرتز در ادامه توضیح داد که در حال کار بر روی فیلمنامه Metal Gear Solid هستند و گفت:

من از این دارایی با تمام وجود محافظت خواهم کرد تا به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی شود. چرا که به راحتی می‌توان آن را خراب کرد. برای استودیو خیلی راحت است که G.I. Joe یا Mission: Imposible بسازد یا تلاش کند آن را به چیزی تبدیل کند که در واقع نیست. اما Metal Gear Solid باید دقیقا خودش باشد، Metal Gear Solid باشد.

رابرتز همچنین تاکید کرد که این فرنچایز کاملا منحصر به فرد است و شبیه به کمیک بوک‌هایی نیست که در طی سال‌های زیاد نویسندگان زیادی را به خود دیده‌اند، این فرنچایز تنها یک خالق دارد و او کسی نیست جز هیدئو کوجیما.

رابرتز برای اجرای این پروژه بسیار مشتاق به نظر می‌رسد و باید دید که این بار نتیجه فیلمی اقتباسی از یکی از ارزشمند‌ترین فرنچایز‌های دنیای گیم چگونه خواهد بود. در حال حاضر آخرین فیلم اقتباسی از بازی‌های ویدیویی Resident Evil: The Final Chapter، ششمین عنوان از این مجموعه بود و باعث شد فروش فیلم‌های این فرنچایز در سراسر دنیا به بیش از یک میلیارد دلار برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج