جاباما
۴۸۴۱۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: سبک اتلتیکو و لورکوزن شبیه هم است

اتلتیکو مادرید در حالی به مصاف بایر لورکوزن می رود که در چند بازی اخیر تیم دیگو سیمئونه عملکردی بهتر از ماه های گذشته داشته است.

وبسایت نود: اتلتیکو مادرید در حالی به مصاف بایر لورکوزن می رود که در چند بازی اخیر تیم دیگو سیمئونه عملکردی بهتر از ماه های گذشته داشته است.

اتلتیکو مادرید برای بازی مقابل بایر لورکوزن به آلمان سفر کرده است. دو تیم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه در بای آرنا به مصاف هم خواهند رفت. دیگو سیمئونه معتقد است تیمش در حال حاضر فرم بهتری نسبت به سال گذشته و خصوصا ماه های پایانی سال دارد. سیمئونه در کنفرانس خبری قبل از این دیدار گفت:

لورکوزن تیمی بسیار قوی است، خصوصا با در اختیار داشتن بازیکنانی چون کریم بلعربی و کای هاورتس در فاز هجومی. جلوتر از این دو بازیکن خاویر هرناندز بازی می کند، کسی که در فرم خوبی قرار دارد.

سیمئونه: سبک اتلتیکو و لورکوزن شبیه هم است

در کل چینش ترکیب آن ها به گونه ای خواهد بود که شرایط را برای ما سخت کنند. باید ببینیم آن ها مقابل ما چگونه بازی خواهند کرد چون به مصاف بهترین لورکوزن این فصل می رویم.

مقابل تیمی بازی می کنیم که با شدت و قدرت بالایی بازی می کنند، اما ما هم چنین ویژگی هایی داریم. شور و تعصب در فوتبال بسیار مهم است، من مشتاق هستم که ببینم دو تیم تا چه اندازه شور و تعصب از خود نشان خواهند داد. در ۲۰۱۶ فرصت های زیادی برای بهبود و پیشرفت تیم داشتیم. ما به تلاش برای پیشرفت ادامه می دهیم، اما یک جهش در کیفیت را شاهد هستیم.

سیمئونه همچنین درباره وضعیت مهاجم های تیم و یان اوبلاک که به تازگی در تمرینات تیمی حضور یافته گفت:

دکتر به او اجازه حضور در تمرینات را داد و او با تیم تمرین کرد، و اکنون او میگوئل و آندره را به چالش کشیده است. روز سه شنبه تصمیم خواهیم گرفت که چه کسی بازی خواهد کرد و چه کسی نه. گلزنی مهاجم ها همیشه اتفاقی خوب است. شخصیت گامیرو و تورس با هم متفاوت است و هر دو بازیکنانی هستند که به زمان نیاز دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج