جاباما
۴۸۳۷۹۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش در کرمان

دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری ۱۳ نفر از اعضای یک باند که به ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر کرمان اقدام می‌کردند، خبر داد.

خبرگزاری میزان: دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری ۱۳ نفر از اعضای یک باند که به ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر کرمان اقدام می‌کردند، خبر داد.

دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شكایت‌های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت تعدادی از اراذل و اوباش در دو منطقه از شهر كرمان این موضوع در دستور كار دادستانی و به صورت ویژه بازپرسی شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب كرمان قرار گرفت.

وی با بیان اینكه اعضای این باند با استفاده از سلاح سرد و گرم اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت و نا امنی می‌کردند، افزود: در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی شهر كرمان در طی مراحل تحقیقات مقدماتی، ۱۳ نفر از اعضای این باند شناسایی، دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

سالاری خاطر نشان کرد: متهمین باند مذكور با اقدامات مجرمانه و مخل نظم و امنیت عمومی جامعه مزاحمت‌هایی برای شهروندان در برخی نقاط شهر كرمان ایجاد و موجب نارضایتی مردم را فراهم ساخته بودند.

وی ضمن اعلام اینكه تعدادی از دستگیر شدگان سابقه دار هستند، بیان داشت: اعضای این باند جرائمی همچون تهدید، ضرب و جرح عمدی ، تیراندازی با سلاح غیر مجاز ، اخاذی، قدرت نمایی با چاقو ، تحریق عمدی خودرو و تجاوز را در پرونده خود دارند .

دادستان عمومی و انقلاب شهر کرمان با تاکید بر این مهم که «داشتن شهری امن حق هر شهروند است» بیان داشت: با استعانت از خداوند متعال و تلاش همكاران قضایی و مامورین انتظامی و سایر عوامل ذی‌مدخل در امر تامین امنیت جامعه قاطعانه اجازه جولان به اراذل و اوباش و تبهكاران را نخواهیم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من دوسندارم

    • بدون نام

      زندان معنی نداره فقط کشیدن بالا توسط دار اعدام

    • ش ج

      آگه در جا اعدام کنید خوبی بعدا هیچیک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج