جاباما
۴۸۳۷۳۳
۶۷ نظر
۵۰۸۳
۶۷ نظر
۵۰۸۳
پ

۱۳ قانون تاکسی «اسنپ» که از آنها بی‌خبرید

اسنپ نیز مثل هر سرویس دیگر قوانینی دارد که ممکن است از آنها بی‌اطلاع باشید. در این مطلب شما را با مهم‌ترین قوانین اسنپ آشنا می‌کنیم که ندانستن آنها ممکن است شما را دچار مشکل کند.

وب سایت جی اس ام - حسن سیدی: اسنپ نیز مثل هر سرویس دیگر قوانینی دارد که ممکن است از آنها بی‌اطلاع باشید. در این مطلب شما را با مهم‌ترین قوانین اسنپ آشنا می‌کنیم که ندانستن آنها ممکن است شما را دچار مشکل کند.
13 قانون تاکسی «اسنپ» که از آنها بی‌خبرید

خوشبختانه استفاده از تاکسی‌های اینترنتی آنقدر میان شهروندان جا افتاده است که دیگر نیازی به معرفی خدمات آنها نیست. اسنپ، به عنوان یکی از دو شرکت بزرگی که هم اکنون در تهران فعالیت دارد، کاملا برای مردم شناخته شده است و روزانه هزاران سفر به واسطه آن انجام می‌گیرد.

سهولت در استفاده، قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالای سفری که اسنپ در مقایسه با تاکسی‌های شهری در اختیار مسافران قرار می‌دهد موجب شده تا مورد اقبال عموم قرار گیرد؛ اما شاید ندانید اسنپ نیز مثل هر سرویس دیگر قوانین خاص خود را دارد؛ قانون‌هایی که شاید کمتر مسافری از آنها مطلع باشد.

شرایط و قوانین استفاده از اسنپ در زمان ثبت نام به شما نشان داده می‎شود با این حال ممکن است مثل همیشه خیلی به آن توجه نکرده باشید. در این مطلب شما را با مهمترین قوانین اسنپ آشنا می‌کنیم که احتمالا از آنها بی‌خبرید و ندانستن آنها ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند.

۱- اسنپ آژانس نیست

رانندگان اسنپ در استخدام این شرکت نیستند بلکه اسنپ تنها واسطه‌ای برای وصل کردن شما به رانندگان شخصی است. بنابراین وقتی درخواست سفر می‌کنید، رانندگان مخیل به قبول یا رد آن هستند و اسنپ نمی‌تواند آنها را مجبور به قبول درخواست شما کند.

۲- برای ثبت نام باید ۱۸ ساله باشید

طبق قوانین اسنپ افراد برای ثبت نام و استفاده از خدمات آن باید ۱۸ ساله باشند و به سن قانونی رسیده باشند بنابراین در صورتی که اسنپ متوجه این موضوع شود می‌تواند حساب شما را مسدود کند.

۳- مسئولیت کارهای راننده به عهده اسنپ نیست

اسنپ هیچ مسئولیتی در قبال کارها و رفتار راننده که خلاف قوانین کشور باشد را بر عهده نمی‌گیرد و در صورت رخ دادن چنین موردی شما باید از شخص خاطی شکایت کنید نه اسنپ!

۴- هر فرد فقط اجازه استفاده از یک حساب را دارد

هر فرد اجازه دارد فقط یک حساب در اسنپ بسازد. یعنی شما مجاز نیستید با چند شماره مختلف در اسنپ حساب داشته باشید و از خدمات آن استفاده کنید.

۵- دیگران حق استفاده از حساب شما را ندارند

اسنپ به شما اجازه نمی‌دهد حساب خود را برای استفاده در اختیار اشخاص دیگر قرار دهید یا آن را به دیگران واگذار کنید.

۶- استعمال دخانیات ممنوع

استعمال دخانیات حین استفاده از خدمات اسنپ ممنوع است در نتیجه شما با ثبت نام در اسنپ می‌پذیرد هنگام سفر سیگار، پیپ و... نکشید.

۷- حداکثر ۴ مسافر

طبق قوانین راهنمایی و رانندگی کشور هر خودرو حق حمل حداکثر ۴ مسافر را دارد بنابراین سوار شدن بیش از این تعداد خلاف قانون است و اسنپ نیز به شما اجازه این کار را نمی‌دهد.

۸- ارسال کالا مجاز نیست

در قوانین اسنپ آمده است انتقال بار و کالا بدون حضور مسافر (مالک کالا) ممنوع است و کاربر حق ارسال کالا را نخواهد داشت. پس اگر کالای شما گم یا دزدیده شود اسنپ مسئولیت آن را نمی‌پذیرد.

۹- سوار کردن سگ ممنوع است

شما مجاز نیستند هنگام استفاده از اسنپ سگ، یا سایر حیواناتی را به همراه داشته باشید که همراه داشتن آنها در خودرو طبق قوانین ایران ممنوع است.

۱۰- همراه داشتن مواد خطرناک ممنوع است

مسافران اسنپ مجاز نیستند هنگام سفر کالاهای ممنوعه و خطرناکی مثل مواد مخدر، مشروبات الکلی، مواد آتش‌زا، مواد سمی، مواد رادیو اکتیو، مواد منفجره، سلاح و... را به همراه داشته باشند.

۱۱- کدهای تخفیف غیرقابل فروشند

کدهای تخفیفی که اسنپ در اختیار شما می‌گذارد غیرقابل فروشند. همچنین طبق قوانین اسنپ شما مجاز به دادن این کدها به افراد دیگر نیستید.

۱۲- هزینه پرداخت شده پس داده نمی‎شود

مبلغی که کاربران به عنوان هزینه سفر به اسنپ پرداخت می‌کنند یا حساب خود را شارژ می‌کنند قابل استرداد نیست و نمی‌توانند آن را از اسنپ پس بگیرند. همچنین پس از درخواست سفر حق اعتراض نسبت به هزینه آن را نخواهید داشت.

۱۳- اطلاعات شما ذخیره و استفاده می‎شود

اسنپ خود را مجاز می‌داند اطلاعات شخصی، اطلاعات مکانی، اطلاعات سفر و اطلاعات دستگاه شما را ذخیره کند و مورد استفاده قرار دهد ولی هیچ کاربر مجاز نیست اطلاعات سایر مسافران و رانندگان را ذخیره و از آنها استفاده کند. ضمنا وظیفه محافظت از اطلاعات حساب شما برعهده خود شماست.
شما هنگام استفاده از اسنپ چقدر قوانینش را رعایت می‌کنید؟ آیا تا به حال با مشکلی مواجه شده‌اید که لازم می‌دانید اسنپ باید قانونی برای آن در نظر بگیرد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد حسینی

      اگه فیلتری که اسنپ برای رانندگانش گذاشته رو فقط 5 درصدش رو برای کل کشور اعمال میکردن مملکت اباد میشد. به محض برخورد بد راننده با مسافر بلافاصله راننده اخراج میشه. تابستون کولر حتی برای یکبار روشن نشه قطع همکاری. هزینه اضافی بگیره قطع همکاری.... جالبه که به عنوان راننده اسنپ که این قوانین رو امضا کردم و اجرا میکنم به جرات میگم هیچ ارگانی انقدر به فکر منافع پرسنلش نیست. هر روز کلی جایزه نقدی به رانندگانش میده تا با فراغ بال بیشتر با مسافر برخورد کنن. امتیاز های مسافرین به راننده ها بسیار توی کارشون تاثیر داره. ممنون از مدیریت اسنپ

    • بدون نام

      حالا هی چیزای عجیب قریب دربیاردید برای اسنپ و تپسی
      بابا بزارید کارشونو بکنن
      ما که خیلی هم راضی هستیم

    • شهره زمانی

      اسنپ عالیه.ما که خانوادگی استفاده می کنیم وهمگی راضی هستیم بخصوص که از دست آژانس های تاکسی تلفنی پر مدعا راحت شدیم.

    • بدون نام

      خیلیم عالیه

    • بدون نام

      خیلی عالیه راضی هستیم

    • بدون نام

      عالیه، بخوبی خدمات ارائه میدن و نظارت و ارزشیابی میشن،

    • بدون نام

      من راضیم خیلی عالین

    • میترا

      وااای عالیند...من 2تا سفر باهاشون بیشتر نرفتم ولی خیلی با ادب و با کلاس برخورد میکنند. درباره کارشونم همه نوع اطلاعاتی در اختیار همه قرار میدند....عااالیند بنظرم.
      البته تا حالا با تاپسی سفر نرفتما....فقط اسنپ

    • ستاره جنوب

      آره بابا راحت شدیم از راننده های غرغرو. پولو میدادیم بعد کلی غر میشنیدیم .آژانس یه نرخ میگفت راننده برای خودش یه نرخ. هر بار کلی اعصابمون خرد میشد. اگه مردم تنگ نظر ما بذارن بمونن خیلی عالی هستن.

    • mazda

      مردم اکثرآ به خاطر قیمت پایینش راضی هستن که واقعا فرق می‌کنه ولی چیزی که واقعیت داره اینکه شرکت ما به التفاوت رو به راننده میدهد وفعلا درصد نمی‌گیره تا بتونه رقیبانش رو نابود کنه!!!!البته خیلی خوب شد با این وضعیت آژانسها دیگه نمیتونن زور بگن وبه راننده همه جوره زور بگن!!!تواین آژانسها چه حقها که‌ خورده نمیشه وراننده بدبخت هم با اعصاب خراب باید با مسافر بجنگه!!!!!

    • بدون نام

      انشالله کسانی که سنگ اسنپ رو به سینه میزنن بهشون بگن یک رباتی اوردیم که هم بهتر ازشما کار می کنه هم حقوق مزایا نمی خاد به کار شما احتیاج نیست بیکار بشن اگرم درددل کردن بگیم تکنولوزیه کار ارزونه تا بفهمند الان راننده تاکسی ها چه حالی دارن از اینکه نون شببشون اجر شده . دیر زود داره سوخت سوزنداره

    • مهدی

      خیلی عالیه

    • مسعود

      ماشيناي اسنپ و رانندگانش يه مدته اصلا راضي كننده نيستن! سيستم معموليش ماشينا از دم پرايداي دربوداغون و بوگندو و گرم! راننده ها كثيف و نا راه بلد و رانندگياشونم اكثرا افتضاح! فقط بايد بشيني دعا بخوني زنده برسي به مقصد! ويژه اشم كه قيمتاش مثل آژانس شده!

      پاسخ ها

      • علی

        سلام با این کرایه پایین بنز میخواهین تازه کولر هم دارن مودب هم هستن

      • جواد

        اووووووووووم گرفتی مارووو عجب شاید شما بوی عطرتون از بوی گنده

    • ملیحه

      من دیروز برا اولین بار سوار تاکسی اسنپ شدم خیلی راضی بودم .عاااااااااااالی بود.

    • پریسا

      واقعا عالیه

    • احمد محسنی

      سلام اسنپ واقعا عالی و کم هزینه و سریع است و جلوی تاخت و تاز آژانس ها را گرغت من چند بار سوار شده ام خدایی تمام راننده هایی که با آنها جابجا شدم همه شان خیلی مودب وبا شخصیت بودند تنها چیزی که کمی مردم را می رنجاند این است که اسنپ بنا به گفته بالا ظاهرا هیچ مسئولیتی در قبال اخلاق و رفتار رانندگان خود نداردواین مسئله تعدادی از کسانی که من می شناسم را ار اسنپ سرد کرده وهنوز خود و خانواده ی خود با تاکسی سرویس محل رفت و آمد میکنند این مشکل اگر حل شود واقعا اسنپ بی نظیر است البته الان هم بی نظیر است ولی همان مورد کمی تردید آفرین است باز هم از تمامی زحمتکشان اسنپ کمال قدر دانی را دارم

    • عباس میرزایی

      فعلا یک مورد استفاده کردیم خوب بود راضی هستیم

    • بدون نام

      اینطور که من از رانندگان شنیدم اونقدر کرایه ها پایینه حتی استفاده از کولر باعث میشه پول بنزین هم در نیاد . کرایه ها باید بالا بره تا رانندگان بی تفاوت نشوند

    • محسن زمانی

      با سلام. چرا اسنپ در پردیس غیر فعال شد

    • پریسا الماسی

      اسنپ عالیه از دست آژانس و تاکسی های دربست توی خیابون راحت شدیم با قیمتهای غیر منصفانشون ممنون

    • ناشناس

      اسنپ خوبه ولی ای کاش,مسافراش هم یکم وجدان داشتن الکی نمره منفی ندن که متاسفانه وجدان ندارن .بدی کولر هم اینه ملت با کرایه زیادی که میدن توقع کولر هم دارن که مسافریازده شب حتما باید کولر استفاده کنه

    • داروین

      یادم نبود چندتا سنگ اورانیوم دارم با سه کیلو تی ان تی و 25 کیلو ماری اخه این چیه

    • احمد

      متاسفانه مردم ما به هر چیز مفتی ابراز علاقه میکنن ولی عواقب اونو نمیدونن. اگر از هر راننده در اسنپ بپرسی خدایی راضی هستی از این کرایه شرط میبندم ناراضیه و با نارضایتی سرویس میده ولی یه امید بسته که خوب میشه این اجحاف در حق رانندگانه چون بعد ازمدتی که ماشین به خرج افتاد تازه دوزاری شون میوفته که این پول خرج ماشین رو هم درنمیاره ولی مجبورن وایسن چون کار نیست تاکسی ها هم قرق کردن شهر رو خط ها هم شکمتو پاره میکنن یه مسافر بزنی یه فرد محترم تحصیلکرده بیکار مجبور وایسه با این پول کم کار کنه ولی خدا از کسانی که در حق اینا اجحاف میکنن نگذره چون واقعا بی انصافیه مسیر مثلا15هزار تومتی آژانس رو 5هزار براشون میزنن

    • حمید نظری

      با این نرخ کرایه پایین پراید هم براتون زیاده چه برسه که راننده کولرم هم روشن کنه ...

    • سعید ورزدار

      خوبه بگید رانندها لباس دلقکهارو بپوشن و بعد به مسافر که میرسن بدوبدو یک فرش یک متری زیر پاشون بندازن در رو با تعضیم باز کنن و... آخرشهم کرایه نگیرن

    • انصاف

      جماعت یه دنیا حرف بین بودن ونبودن یه عمر شرکت های تاکسیرانی واژانسهای اتومبیل کرایه درصد های زیادی از راننده میگرفتند وحالا دوباره اسنپ وتپسی درحق راننده که سرمایه خود خودرو ویکنفر راننده که خودش است بانرخ پایین که این نرم افزار می گوید اجحاف صورت می گیرد وباز این کسی که ضرر می کند راننده بدبخت است که بازیچه مردم واین نرم افزار شده است

    • ارسین

      همشهری عزیزکمی منصف باشیم.خودروایرانی پراستعلاک وبیکیفیته وکولرگرفتن زیادی داغونش میکنه.لطفا روی کولرحساسیت نشون ندیدتاراننده هم بتونه کارکنه .هم ادامه پیداکنه که ازدست کرایه زیادآژانس هاراحت بشیم

    • زهرا

      متهم چندباری ازاین استفاده کرده ام و راضی هم هستم
      امالی انصافی هم هست که زحمات چندسال ه تاکسی تلفنی راندیده بگیریم درهرصنفی خوب هست و خیلی هم زیاد وصدالبته بدهم هست ومخدود اماچراهمبشه بدیها راببینیم وحتی زیرذره بین وبدی رابزرگ نمایی کنیم اسنپ همان برنامه تاکسی تلفنی هست اما امروزی تر
      من از تاکسی تلفنی هابی که استفاده کرده ام هم راضی هستم واین مطلب را چندین بار هم به اژانسی که ماشین گرفته ام اعلام کرده ام

      پاسخ ها

      • نادر

        چقدر اشتباه تایپی داری

    • مهدی

      اسنپ عالیه .مسافرا به این کولر کلید نکنند با این ماشینا ایرانی کولر بزنند باتری میترکه روغن از فشنگی میزنه بیرون من خودم ماشین داشتم میدونم.

    • هادی مشهدی

      آیا اسنپ در مشهد راه اندازی شده

    • محسن

      عالیه فقط همین عالی

    • حسین

      زیادی دلتان را به این تاکسی اسنب خوش نکنید . دارند دانه می پاشند تا رانندگان تاکسی را از میان بردارند . و بعد قیمتها را بالا ببرند.

    • مهدی

      اسنپ .عالیه همین که اسمو مشخصات رانندرو میبینی معمولا ماشیناشون مدل بالان خداییش مفت ادمو به مقصد میرسونن بنده خداها مادب هم هستن همشون انگاری چون روشون نمبشه جلو پای مسافر ترمز بزنن حاضر شدنن زررو به جون بخرن برن اسنپ من همیشه یکم بیشتر کرایه میدم خدارو خوش نمیاد

    • hassan

      ببخشید آیا کسی از خارج بخواد بیاد ایران و شماره از ایران نداشته باشه تو فرودگاه چگونه میشه از اسنپ استفاده بکنه؟

    • علی

      عالی نیست فوق العادس
      هم برای منه مسافر هم برای راننده زحمت کش
      من بالای ۱۵ بار از اسنپ استفاده کردم
      با همه راننده هاشم سر حرفو باز کردم و صحبت کردم
      بلااستثنا راضی بودن و پول خوبی در میاوردن به گفته خودشون
      ولی بخاطر قیمت خوبش بد نیست آدم یه وقتایی یه ذره پول بیشتر بده یا بقیه پولشو نخواد
      خیلی نه هااا
      مثلا هزار تومن
      طرف روزی ده تا مسافر اینجوری بهش بخوره کلی کیف میکنه
      من خودم پیک موتوری بودم اینچیزا میدونم چقد حال میده به راننده

    • کهوری نژاد

      معذرت میخوام این حرف غیرکارشناسی است که میگن کولر به ماشین فشار میاره و ماشین رو خراب میکنه و غیره. واقعا مسخره است اون قدیم بود که کولر یک چیز تزئینی بود امروز جزو الزامات خودرو محسوب میشه و کولر های جدید هیچ مشکلی برای خودرو ها ایجاد نمی کنند. من 13 سال در بندرعباس زندگی کردم 9 ماه از سال از ساعت 6 صبح که ماشین رو استارت میزدیم کولر میگرفتیم تا 10 شب(یکسره) نه برای ماشین من و همکارامون هیچ اتفاقی نیوفتاد. فقط هر دوسال گاز کولر ماشین رو پر میکردیم همین .این آقایان راننده از روی بی دانشی غرور و زورگوئی به مسافر حاضر نیستند کولر روشن کنند مبادا ماشینشان خراب بشه.

      پاسخ ها

      • شایان

        ماشین خراب نمیشه ولی مصرف سوخت که دو برابر میشه،با این کرایه نمیصرفه

    • ابوذر

      نميشه گفت کولر صدمه نميزنه.... هم راننده اسنپ هستم هم تپسى,وجدانا چقدر بايد درامد من باشه؟با اىن ترافيک؟کى ميگه ماهى 5 ميليون؟ خير سرم هم تحصيلکردم هم زنو بچه دار و باز هم دانشجو,انصافا از نارمک تا غرب 12 هزار تومان زياد نيست؟ اون هم با کولر,ميفهمم به شعورم داره توهين ميکنه اسنپ و تپسى,اما چاره نيست... مجبوريم دوستان مجبور... شما مسافراى عزيز فقط لطف کنيد اون 500تومان خورده حسابه اسنپ و تپسى رو ندين يا اگر دادين باقى رو نخواهين واقعا تو دورانه الان شرم اوره براى ما راننده ها

    • Ahmad reza

      سلام. کسی میدونه اسنپ کارت چه؟؟؟

    • بدون نام

      واقعا عالی از همه نظر

    • امیرعباس جابلقی اصفهان

      باسلام خیلی خوبه ولی اگه فرژم اپلکیشنش پایین بودتاروی همه گوشیهانسب میشدکه اونایی هم که گوشی 2.2دارند بتوننداستفاده کننددیگه کسی تاکسی سوار نمی شد 

    • محسن

      وقتی سوار میشیم میگن من اون مسیر شلوغ نمیرم و یک جا تو مسیر آدم پیاده میکنن

    • علی تاج الدین

      دیروز 96.06.24 برای ساعت 8صبح شنبه تاکسی رزرو کردم و بعد از تایید از سوی شرکت واعلام مبلغ 225000 ریال کرایه و معرفی راننده بنام آقای ... با پزو405خاکستری به پلاک ... با 10 دقیقه تاخیر راننده درمحل حاضر شد وما عازم شدیم .بعد از رسیدن به مقصد راننده درخواست مبلغ 55000ریال اضافه بر کرایه تعین شده را کرد و چون ممانعت از پرداخت کردم با توهین و حالت زورگیری راننده مواجه شدم و اجبارا مبلغ کرایه و55000ریال اضافی را بخاطر کهولت سن و همسر بیمارم که بهراهم بود پرداخت نمودم.فلذا درخواست رسیدگی به تخلف راننده خاطی دارم تا چنین مشکلی برای شخص دیگری پیش نیاید.

    • رشید

      من راننده اسنپم قیمت کرایه خیلی پایینه با این ترافیک تهران افتضاهه ولی از مجبوری کار مینکم

    • بدون نام

      روزگاری خواهد امد که دیگر تاکسی در خیابان نیست وفقط تاکسی انلاین اونوقت بیا بیتید ایا مردم راضیند؟

    • منتقد

      با سلام انتقاد من از اختلاط شغلهاست کسانی که شغلهای دیگه ای دارند و ازاین شغل به عنوان تفریح و یا شغل دوم و یا چندم استفاده میکنن و متاسفانه افرادی که بصورت تخصصی شغلشون اینه متاسفانه درمونده این شغل و خانوادشون میشن...ولی از طرف دیگرجلو اینترنت و دنیای انلاین را هم نمیشه گرفت....

    • امیر

      اولاش عالی بود ولی به مرور راننده هاش دارن بی ادب تر میشن و هزینه اضافی میخوان هر موقع هم که بخوان سفر رو لغو میکنن امیدوارم اسنپ یه کاری بکنه هر کسی رو راه نده ولی هنوز از آژانس بهتره

    • بدون نام

      سلام من خودم راننده رز هستم برای ما خانمها که نمیتونم شبا کار کنیم یه استثثنا قائل بشین حداقل درروز درخواست هامون بیشتر باشه ممنون

    • hesam

      خواهشأ اگه نظر میدید,لطف کنید فقط نیمه خالی لیوان رو نگاه نکنید.
      اسنپ بعضی مسیرهای داخل شهری رو حتی با ۲ هزارتومن میبره.درحالی که آژانسها همون مسیرو کمتر از ۵هزار یا ۶هزارتومن نمیبرن.
      راننده های اسنپ اگه مجبور نباشن و به این کرایه های ناچیز احتیاج نداشته باشن, برای ۲۰۰۰تومان به ماشین استارت هم نمیزنن.امیدوارم یه خورده درکشون کنید..

    • مجید

      عالی هستند، از خیلی لحاظها.
      آشنایی با مسیر، رانندگی ایمن، اخلاق حرفه ای، قیمت مناسب.

    • محمدرضا

      سلام من همسرم بیماربودباید هرروزصبح ارکرج میرفتم تهران میدان فردوسی قبلا باآژانس باید میرفتیم آنهم تامیدان انقلاب باکلی کرایه خداپدرومادرشون رابیامرزه که اسنپو راانداختن راضی هستیم چون قیمت مشخصه دروغ درش نیست تاکسیها آدمو توکوچه وپسکوچه دور میزدند میاوردن جااول کلی پول میگرفتن کافی بود مسیرراندونین

    • بهنام

      من راننده اسنپ هستم با پرشیا طرفو از این سر تهران بردم اون سر دنیا بعد کرایه اش سی تومنه خودشم میدونه که اسنپ مفته خودشم میگفت چند بار در خواست دادم تا راننده بیاد که نیومد حالا من با سیزده و پانصد بردم رسوندم.بهش میگم انلاین نده نقدی بده .پانزده داده چون خرده نداشتم بقیشو بدم به اسنپ زنگ زده که طرف نقدی زیاد گرفته.منم بلاک کردن.خیف پرشیا صفر که چنین ادمای بی نمک نشناس سوار میشن.اگه کار داشتن یک لحظه هم اسنپ نمیرفتم..به قران مسافتش پول بنزین ماشینم نشد باید اصلاسوارش نمیکردم.

      پاسخ ها

      • مرتضی

        سلام دوست عزیز من خودرو شخصی دارم و فقط یکی دوباری از خدمات تاکسی های انلاین استفاده کردم و بنظرم خیلی قیمت و کیفیت ارائه خدمات نسبت به تاکسی و آژانس بهتر هست و البته عمده مردم ما اینو میفهمن. با این اوضاع بازار کار و به هر در زدن مردم برای امرار معاش واقعا متاسف شدم از خوندن پست شما . امیدوارم همه ی ما کفی منصف تر باشیم و در شرایط بد امروز که افراد دیگری برای ما بوجود آوردن بیشتر همدیگرو درک کنیم

    • حسین

      سلام اسنپ برا مسافر عالیه اما برا راننده ظلم .چونکه کرایه ها واقعا نصف اژانس هاست کمی وجدان داشته وهردو طرف را درنظر بگیرید خدایی.

    • علی

      بعنوان راننده اصلا از اسنپ و اکثر مسافراش راضی نیستم برا پونصد میمیرن اینا مسافرا اتوبوس بودن

    • شهروز

      آژانس سوار همیشه آژانس سواره اونیکه اسنپ سوار میشه فقط بخاطر قیمتشه وگرنه اتوبوس سواره (راننده اسنپ)

    • Ali

      اسنپ عالیه تا هالا تو هیچ زمینه ای ندیدم که مردم کارشونو به کیفیت اسنپ اجرا کنند

    • Hani

      ببخشيد من تاحالا از اسنپ استفاده نکردم ولي اسنپ فقط واسه بعضي جاهاست؟ مثلا در گرمسار ورامين قيمت و نميزنن فک کنم ندارن

    • رضا جلالی

      مشخصات راننده ای که به مسافر بی احترامی کرده را چگونه برای اسنپ ارسال کنم

    • حامیان

      حیف که اژانس بزاری بری اسنپ سوارشی که هیچ تعهدی ندارد فقط بعلت قیمت پایین سوارمیشن چون ارزش سوارشدن ندارد

      پاسخ ها

      • راننده اسنپ

        شما پولی رو که به آژانس می رو به راننده اسنپی بده ببین چطوری میرسوندت

    • علی دیندارلو

      حالا آخرشو بگید .میخواهید چکار کنید؟؟اینا که هیچ عیب و نقصی ندارن.رانندگان محجوب .حرف گوش کن .با صبر وحوصله..آرزو داشتیم چنین حمل و نقلی می داشتیم....لطفا بزارید کارشون و بکنن

    • بینام

      سلام
      نسخه پیچی وایجادقوانین یکنواخت بدون انعطاف وبدورازدوراندیشی برای طولانی مدت درست نیست! وشایدجواب مطلوبی ندهد!
      مثلاشایددریه شهری کارکم باشه ویه شرکت تاکسی اینترنتی هی گیربده به راننده که چراکم کارمیکنی ویاآنقدرسختگیری کنه که توافکارعمومی بعداز مدتی منفوربشه ویاخودشرکت به تعهداتش خوب عمل نکنه ازقبیل نرم افزارخوب،نقشه آنلاین سریع وروان وپشتیبانی راحت وقابل دسرسی زودهنگام و.. اونوقتانتظارزیادی ازکاربراش داشته باشه...
      باتشکر

    • گمنام

      اسنپ دزد است . نصف آژانس کرایشه ۲۰ درصد هم خودش میبره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج