جاباما
۴۸۳۲۰۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مربی الاهلی: مقابل استقلال بازی سختی داریم

مربی الاهلی پیش از بازی با استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با کوزمین، سرمربی تیم به صورت دقیق تیم استقلال را آنالیز کردیم تا سبک بازی خود برای دیدار فردا را انتخاب کنیم.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال تهران در اولین گام خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا(دوشنبه) در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم الاهلی امارات می رود.

عبدالمجید حسین، سرپرست تیم الاهلی امارات درباره آمادگی این تیم پیش از دیدار با استقلال تهران گفت: خیلی خوب اندازه قدرت تیم ایرانی را می دانیم. مخصوصا اینکه استقلال در چند هفته گذشته موفق شده است السد را در مرحله پلی آف، پیروزی را در دربی تهران و نفت آبادان را برده است اما ما به توانایی بازیکنانمان ایمان داریم که می توانند مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا با موفقیت پشت سربگذارند. مخصوصا اینکه ما هیچ بازیکن محروم و مصدومی را نداریم و هدف ما واضح است و می خواهیم به بالاترین درجه آسیا برسیم و تمام سعی خود را می کنیم تا قهرمان آسیا شویم.

محمد جالبوت، مربی الاهلی نیز درباره این بازی حساس مقابل استقلال گفت: فردا بازی سخت و نفس گیری مقابل استقلال تهران منتظر ماست اما ما به توانایی بازیکنانمان اعتماد داریم که می توانند استقلال را پشت سر بگذاریم و از سد این تیم عبور کنند.

وی افزود:پس از آنکه الاهلی در ۲۰۱۵ و العین در ۲۰۱۶ فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد و قهرمان نشد، امیدواریم در سومین دوره لیگ قهرمانان آسیا یکی از تیم های اماراتی قهرمان آسیا شود.

جالبوت در پایان گفت: همه در باشگاه الاهلی از هیئت مدیره گرفته تا کادرفنی یک دل در کنار یکدیگر عمل می کنند. در چند روز گذشته با کوزمین، سرمربی تیم به صورت دقیق تیم استقلال را آنالیز کردیم تا سبک بازی خود برای دیدار فردا را انتخاب کنیم.

دیدار استقلال با الاهلی فردا(دوشنبه) ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه راشد دبی برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد از داربی نظرم به طور کلی در مورد استقلال و هواداراش عوض شد حیف اون همه حمایت که از استقلال کردیم

    • امیر علی

      چون در دربی لنگ را شکست داد این را می گویی .?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج