جاباما
۴۸۳۱۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اژدری‌زاده: از جایگاه فولاد راضی هستم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: از جایگاه تیم تا این مقطع از فصل راضی هستم اما انتظارم بیشتر بوده و است.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا اژدری‌زاده درباره تساوی ۲ بر ۲ فولاد مقابل گسترش‌فولاد اظهار داشت: از نتیجه راضی نیستم و دوست دارم در دیدارهای خانگی ۳ امتیاز را کسب کنیم. انتظار ما از تیم کسب ۳ امتیاز در این دیدار بود اما متاسفانه به نتیجه تساوی رضایت دادیم. امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم تا به جایگاه مدنظر خود دست یابیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که از جایگاه فولاد تا پایان هفته بیست و دوم رضایت دارد، گفت: از جایگاه تیم راضی هستم اما انتظارم بیشتر است. باید در دیدارهای باقیمانده تا پایان فصل به سمتی حرکتی کنیم که نتایج نیم فصل اول را تکرار کنیم.

وی در خصوص افت فولاد در نیم فصل دوم عنوان کرد: من اعتقاد دارم خیلی افت نکرده‌ایم. برنامه مسابقات ما در هفته‌های ابتدای نیم فصل اول و دوم به گونه‌ای است که باید دیدارهای سخت‌تری نسبت به ادامه فصل داشته باشیم. همین اتفاق برای ما در نیم فصل اول نیز رقم خورد و با عبور از دیدارهای سخت نتایج بهتری را کسب کردیم. به دنبال این هستیم تا مانند نیم فصل اول ۲۲ ، ۲۳ امتیاز کسب کنیم تا در پایان فصل به ۴۵ امتیاز برسیم. کسب این امتیاز از نظر من نتیجه مناسبی است.

اژدری‌زاده در خصوص شانس این تیم برای کسب سهمdه لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با نتایج‌مان به این مهم دست پیدا کنیم اما شرایط لیگ امسال سخت‌تر از سال‌های گذشته است. همه تیم‌های بالای جدول در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند و تیم‌ها پایین جدولی نیز برای رهایی از سقوط تلاش می‌کنند که این مسئله امتیاز گرفتن را سخت‌تر می‌کند. تمام تلاش ما رسیدن برای رتبه‌های بالای جدول است و در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز این نتیجه برای ما خیلی خیلی خوب است.

وی در خصوص احتمال همکاری باشگاه فولاد خوزستان با سعداوی برای فصل آینده گفت: بهترین حالت در باشگاه‌های حرفه‌ای مشخص بودن استراتژی بلند مدت است اما در ایران متاسفانه این مسئله مرسوم نیست. ما به همکاری خود ادامه می‌دهیم تا ببینیم شرایط چگونه خواهد بود اما تا الان از عملکرد سعداوی رضایت داریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت مهرداد طهماسبی در دیدار مقابل پدیده و همچنین آسیب دیدگی طالب‌لو مقابل گسترش فولاد این باشگاه نگرانی از خط دروازه نخواهد داشت، عنوان کرد: با توجه به تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر امیدواریم شرایط بهبود طالب‌لو فراهم شود. در صورت احتمال نرسیدن طالب‌لو به دیدار آینده نیز ما دروازه‌بان جوانی به نام احسان مرادیان را داریم که از عملکرد او مطمئن هستیم. امیدواریم طالب‌لو مشکل آنچنانی نداشته باشد و با حضور خود مجددا به ما کمک کند.

اژدری‌زاده در پایان درباره بازگشت ساسان انصاری به روند گلزنی خاطرنشان کرد: از این مسئله خوشحال هستیم و مطمئنیم انصاری در ادامه لیگ نیز خیلی خوب به گلزنی خواهد پرداخت. انصاری از اعضای آکادمی جوانان باشگاه است که سابقه آقای گلی در لیگ‌های جوانان و امیدها را دارد. با توجه به این عملکرد انصاری، عدم گلزنی او ما را متعجب می‌کند چرا که گلزن بسیار خوبی است. امیدواریم انصاری سالیان سال آقای گل باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج