۴۸۳۱۰۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

باشگاه تراکتور به اینفانتینو نامه نوشت

باشگاه تراکتورسازی طی نامه ای به جیانی اینفانتینو خواهان تعلیق محرومیت نقل و انتقالاتی خود شد.

ورزش سه: محرومیت تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی مشکلات زیادی را برای این تیم ایجاد کرده است؛ ۴ بازیکنی که در نیم فصل با تراکتورسازی قرارداد امضا کردند(عالیشاه، نوراللهی، شهباززاده و بیگ زاده) نتوانستند در ادامه فصل این تیم را همراهی کنند و از سوی دیگر تراکتور برای فصل آینده نیز با کمبود بازیکن مواجه است. با توجه به ممنوعیت جذب بازیکن جدید و اینکه تعداد زیادی از نفرات قراردادشان تمام می شود، هنوز مشخص نیست در لیگ هفدهم تیم اول شهر تبریز چه سرنوشتی پیدا می کند.

در چنین شرایطی مسئولان باشگاه تراکتورسازی به تکاپو افتاده اند تا راهی برای خروج از این بحران پیدا کنند. مدیران تراکتور در اقدامی جالب توجه به جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال نامه نوشتند و خواهان تعلیق محرومیت خود از نقل و انتقالات شده اند. البته در این نامه بیشتر نقل و انتقالات تابستانی مد نظر تراکتوری ها است.

آرش نجفی، وکیل باشگاه تراکتورسازی در این باره اظهار داشت: «ما در خصوص محرومیت از پنجره نقل و انتقالات طبق مستنداتی که داشتیم به شخص آقای اینفانتینو ریاست فیفا نامه زدیم و اعلام کردیم که اگر امکانش باشد این محرومیت را تعلیق کنند ولی از طریق قانونی زیاد امیدوار به حل این موضوع نیستم.»

همانطور که معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده بعید است فیفا به تعلیق محرومیت این باشگاه رای بدهد و احتمالا در نقل وانتقالات تابستانی مشکلات بیشتری در بحث بازیکنان گریبان این باشگاه را خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      صدنامه هم بزنيدفايده نداره ريش درگرو گذاشتن واين دفعه روببخشيدوبيخيال بشيدو،،،،اينهاتوگوش فيفانميره باباپول مردم روبديد خلاص اگه پول داشتيدونداديد مجرميدواگرپول نداشتيدوبااون طرف تون قراردادبستيد اشتباه کرديدحالاتاوان سنگينشو بدهيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج