۴۸۲۹۵۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

علت انتخاب عمان از سوی باشگاه الهلال فاش شد

سرمربی الهلال عربستان در آستانه بازی برابر پرسپولیس از شاگردانش خواست تا موفقیت در لیگ کشورشان را فراموش و روی لیگ قهرمانان تمرکز کنند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از الریاض، رامون دیاز، سرمربی الهلال در آخرین تمرین آماده‌سازی تیمش پیش از عزیمت به مسقط از شاگردانش خواست تا با فراموش کردن بازی‌های لیگ عربستان تمام توان و تمرکز خود را معطوف به دو بازی پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های پرسپولیس تهران و الریان قطر کنند. وی همچنین خطاب به بازیکنان الهلال تاکید کرد باید به ماموریت آسیایی خود بیندیشند و قهرمانی در لیگ عربستان نباید عامل فشاری روی آنها باشد.

همچنین کاروان تیم الهلال عربستان عصر امروز (یکشنبه) بدون سالم الدوساری ریاض را به مقصد عمان ترک می‌کند تا مهیای بازی سه‌شنبه هفته جاری برابر پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا شود. سالم الدوساری به دلیل مصدومیت از فهرست تیم الهلال برای بازی برابر پرسپولیس خط خورد. رئیس باشگاه الهلال نیز تیمش را در این سفر همراهی می‌کند.

خبر دیگر از حریف عربستانی تیم پرسپولیس حاکی از آن است که وجود هواداران متعدد در عمان باعث شد تا باشگاه الهلال تصمیم به میزبانی از تیم پرسپولیس در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا در این کشور بگیرد. الریاض به نقل از المفرج، مدیر اجرایی باشگاه الهلال عربستان در این خصوص نوشته است: ما یک تجربه خوب و منحصر به فرد از سال گذشته داریم و با توجه به حضور هواداران پرشور و متعدد الهلال در عمان و حمایت‌های آنان که نقش مهمی برای این تیم دارد تصمیم گرفتیم تا دوباره از عمان به عنوان محل میزبانی بهره ببریم.

تیم‌های پرسپولیس تهران، الهلال عربستان، الریان قطر و الوحده امارات در گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. در دیگر بازی این گروه تیم‌های الریان و الوحده امارات در دوحه به مصاف هم می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عربستان بالابی گری میخواد همیش نتیج بگیرامیدوارم داورعرب نباش کفاشیان نقش کم رنگ و داره توAFc

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج