جاباما
۴۸۲۹۱۳
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

کودک‌ ربایی زیر دوربین مداربسته سوپر مارکت

عصر جمعه در یکی از سوپرمارکت‌های کرمان دختربچه پنج‌ساله‌ای توسط افراد ناشناسی ربوده شد. این آدم‌ربایی عجیب در حالی اتفاق افتاد که علاوه بر مادر این کودک صاحب مغازه و چند مشتری هم در مغازه حضور داشتند.

روزنامه شهروند: عصر جمعه در یکی از سوپرمارکت‌های کرمان دختربچه پنج‌ساله‌ای توسط افراد ناشناسی ربوده شد. این آدم‌ربایی عجیب در حالی اتفاق افتاد که علاوه بر مادر این کودک صاحب مغازه و چند مشتری هم در مغازه حضور داشتند.
فیلم این کودک‌ربایی توسط دوربین‌های سوپرمارکت محل حادثه ضبط شده بود و ساعتی پس از وقوع این حادثه در شبکه‌های مجازی منتشر شد. این دومین کودک‌ربایی چند روز اخیر در کرمان است. چند روز پیش از این کودک‌ربایی هم یک دختربچه هفت ساله توسط افراد ناشناسی ربوده و پس از مدتی پیکر بی‌جان او در خرابه‌های اطراف شهر کرمان کشف شد.
کودک‌ربایی ٩٣ میلیونی
آن‌طور که فیلم ضبط‌شده توسط دوربین‌های مداربسته سوپرمارکت محل حادثه نشان می‌دهد، ساعت ٤ بعدازظهر جمعه، مادری با دختر خردسالش برای خرید به سوپرمارکتی مراجعه می‌کند و پس از خرید موادغذایی در حین حساب‌کردن هزینه خرید، فردی با صورت پوشیده وارد مغازه می‌شود و پس از چند بار رفت و آمد در یک لحظه دختربچه را بغل می‌کند و به‌سرعت از مغازه خارج می‌شود. نکته جالب این حادثه حضور همزمان پنج مشتری در لحظه‌ای است که آدم‌ربا قصد ربودن این دختر پنج‌ساله را دارد. این فیلم کوتاه ساعتی پس از حادثه به یکی از پربازدید‌ترین ویدیوهای تلگرامی تبدیل شد؛ به‌طوری که آخرین دقایق جمعه شب بیش از ٦٠٠هزار بار از سوی کاربران شبکه‌های مجازی بازدید شد.
اما آدم‌ربایان هم خیلی زود توسط پلیس کرمان شناسایی و دستگیر شدند تا دختربچه پنج‌ساله پس از ٢٠ ساعت اسارات در بند آدم‌رباها به آغوش مادرش بازگردانده شود. سردار رضا بنی‌اسدی‌فر درباره جزییات این حادثه گفت: «در پی تماس یكی از شهروندان با سامانه پلیسی ١١٠ مبنی بر وقوع یك آدم‌ربایی موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان پلیس قرار گرفت. با اقدامات فنی و اطلاعاتی لازم و تشكیل تیم‌های تحقیقاتی اقدامات پلیس برای آزادی كودك ربوده شده آغاز شد، در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد که یک دختربچه از اتباع کشور افغانستان از یک سوپرمارکت ربوده شده است.»
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: «با وجود تلاش متهمان برای به جا نگذاشتن سرنخ، پلیس مخفیگاه آنان را در كمتر از ٢٠ ساعت در شهر «اندوهجرد» شناسایی كرد و پس از آزادی كودك ربوده شده سه متهم این پرونده نیز دستگیر شدند.» او درباره هویت متهمان پرونده هم گفت: «در این زمینه یک افغانستانی و دو ایرانی دستگیر شده‌اند، این افراد با یک خودروی پژو دختر ربوده شده را به اندوهجرد منتقل کرده بودند.» به گفته این مقام انتظامی آدم‌ربایان در ازای آزادی این کودک مبلغ ٩٣‌میلیون تومان را درخواست كرده بودند و در بازجویی‌ها هدف از اقدام خود را اخاذی عنوان كردند. اما انگیزه آدم‌رباها از درخواست این مقدار پول مشخص نیست.
آدم‌ربایی خونین
این در حالی است که هفته گذشته هم یک کودک‌ربایی دیگر در کرمان اتفاق افتاده بود که متأسفانه در آن حادثه کودک ربوده شده به قتل رسید. در آن حادثه هم یک دختر هفت‌ساله توسط افراد ناشناسی ربوده شده و پس از مدتی جسدش در یکی از خرابه‌های محله مهاجر‌نشین کشف شده بود. سردار رضا بنی اسدی درباره جزییات آن حادثه هم گفت: «هفته گذشته شاهد بروز یک مورد کودک‌ربایی در یکی از محله‌های مهاجرنشین کرمان بودیم که در این منطقه بیشتر افاغنه زندگی می‌کنند، در این مورد کودکی هفت‌ساله به قتل رسیده است و ماجرا به وسیله کارگاهان و مأموران نیروی انتظامی در حال پیگیری است و به‌زودی افرادی که در این خصوص دست داشته‌اند دستگیر و مجازات خواهند شد.»
او با رد برخی شایعات و اخبار تأییدنشده که هدف از این کودک‌ربایی را قاچاق اعضای بدن عنوان می‌کنند، توضیح داد: «این صحبت عوامانه و شایعه است چون پیوند اعضا نیاز به تخصص و اتاق عمل استریل دارد و در ضمن همه اعضای بدن این کودک وجود دارد. به هیچ عنوان اعضای بدن این کودک برداشته نشده بود بلکه به وسیله حیوانات آسیب دیده بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در ضمن کودک ۷ ساله هم از اتباع افغانستان بوده

    • بدون نام

      کرمان پر شده از افغانستانی .

    • بدون نام

      فکر کنم بهتره اسم کرمان بشه کرغانستان

    • م ت

      چرا حقیقت را به مردم واضح نمیگویید تا بحال یک خانواده در شهرک صنعتی یک خانواده در
      خیابان ابوذر و یک خانواده چهار نفره در قائم آباد و ۱۷نفر در محور ماهان کرمان به دست این جنایت کارا به قتل رسیدن

    • پهلوان

      یاحضرت عباس بخدادل آدم آتیش میگیربابااین افغانیهای بیشرف بندازین بیرون انسان نیستن پناهشون دادیم کاربشون دادیم اینم جزای ماست ...

    • عماد

      متاسفانه بعضی ازمسئولین درفکراختلاس وبیشتر مردم هم خودشنو به خواب زدند!بزرگترین تهدید داخلی کشورهمین افغان ها هستند!ماشاالله این هازادوولدشون هم ازمابیشتراست!منتظرآینده وطن!!!

    • گرگانی

      یعنی بالای هشتاد درصد تو خبرهای حوادث . پای یک افغانی در میون هست .

    • فرهاد

      وقتی کشور ما اینقدر مرزهاش باز هرافغانی واردکشورمون میشن باید شاهد چنین حوادثی باشیم من چند روزی که حوادث میخونم دراکثر موارد تجاوز قتل جنایت پای ی افغانی درمیون واقعا باعث تاسف که ی خارجی بهش کار مسکن همه امکانات رفاهی روبهشون بدیم واین کارهارو بکنند درمورد تجاوز4افعانی به یک دختر توریست فرانسوی که باعث شدن ابروی کشور مابره وصد ها مورد دیگه باید دولت ما یفکر اساسی در مورد افعانیها بکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج