۴۸۲۹۰۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

بازداشت دزدان شیک پوش ویلاهای شمال

دزدان شیک پوش که فقط به ویلاهای اعیانی شمال دستبرد می‌زدند پس از ناکامی در اجرای آخرین نقشه سرقت‌شان، درعملیات ضربتی کارآگاهان پلیس استان گیلان به دام افتادند.

روزنامه ایران: دزدان شیک پوش که فقط به ویلاهای اعیانی شمال دستبرد می‌زدند پس از ناکامی در اجرای آخرین نقشه سرقت‌شان، درعملیات ضربتی کارآگاهان پلیس استان گیلان به دام افتادند.
اعضای باند زمانی تحت تعقیب قرارگرفتند که نیمه شب برای سرقت وارد یک ویلا شده بودند اما برخلاف برآورد‌هایشان، بعد از ورود با مرد صاحبخانه روبه‌رو شدند.به گزارش خبرنگار حوادث «ایران» عملیات پلیسی برای ردیابی و دستگیری اعضای این باند به‌ دنبال تماس مالک یک ویلا دربندرانزلی در دستور کار مأموران قرار گرفت.
این مرد در حالی که بشدت ترسیده و شوک زده بود در تماس با پلیس ۱۱۰ مأموران را در جریان ورود ۴ مرد نقابدار ناشناس به داخل خانه‌اش قرار داد:«امشب به طوراتفاقی به خانه ویلایی‌ام آمده و درخواب بودم که ناگهان صدایی شنیدم. وقتی به بالکن رفتم و برق را روشن کردم در کمال ناباوری و در چند قدمی‌ام ۴ مرد نقابدار را دیدم.»آنها با دیدن من و سر و صدایی که به پاکردم بسرعت پا به فرار گذاشتند. بعد هم در بیرون از خانه سواربر خودروی سمند سفید، بسرعت محل را ترک کردند.
همزمان با اعلام این گزارش، مأموران کلانتری راهی ویلای مورد نظرشدند. آنها پس ازمشاهده دوربین‌های مداربسته ویلا، بلافاصله شماره پلاک خودروی دزدان را شناسایی کرده و آن را در اختیارتمامی مأموران گشت قراردادند.ساعاتی بعد از ارسال مشخصات خودروی دزدان به پلیس سراسر استان، گزارشی از دیده شدن خودرویی با همان مشخصات در جاده رشت- انزلی به مأموران مخابره شد.بلافاصله اقدامات لازم برای متوقف کردن خودروی مورد نظر آغاز شد و سرانجام با ایجاد موانع و ترافیک ساختگی، سمند مورد نظر متوقف شد.در بازرسی از این خودرو مقداری اموال مسروقه و لوازم و ابزار سرقت ازویلاها کشف و ضبط شد.
۴ دزد جوان شیک پوش که باور نمی‌کردند به این سرعت شناسایی و ردیابی شده باشند در نخستین مراحل بازجویی خود را بی‌گناه دانسته و منکر هر گونه اطلاع از ماجرای سرقت شدند. اما پس ازانتقال آنها به اداره آگاهی وبازجویی‌های فنی، بالاخره لب به اعتراف گشوده و به ۱۷ فقره سرقت از ویلاها اعتراف کردند.فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در این باره به خبرنگار «ایران» گفت: دزدان حرفه‌ای جوان از اهالی یکی ازاستان‌های غربی کشورهستند که تحقیقات تخصصی از آنها ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      یکی ازاستان‌های غربی کشور منظور کردستانه

    • شراره هدایتی

      نه برادر من منظور کوهدشتی ها هستند حتما

    • گرگانی

      .... . دمه مامورین هم گرم که به این سرعت دستگیرشون کردن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج