۴۸۲۵۱۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«جاده ابریشم» همراه با «کیهان کلهر» در امارات

گروه «جاده ابریشم» که در رویداد مهم گرمی، جایزه بهترین موسیقی بین المللی این فستیوال را دریافت کرده است، آغاز بهار پیش رو و با همراهی «کیهان کلهر»، درشهر ابوظبی امارات کنسرت می‌دهد.

وب سایت موسیقی ایرانیان: گروه «جاده ابریشم» که در رویداد مهم گرمی، جایزه بهترین موسیقی بین المللی این فستیوال را دریافت کرده است، آغاز بهار پیش رو و با همراهی «کیهان کلهر»، درشهر ابوظبی امارات کنسرت می‌دهد.
«جاده ابریشم» همراه با «کیهان کلهر» در امارات

گروه «جاده ابریشم» به مدیریت هنری نوزانده مطرح ویلنسل خود «یویو ما» پس از کسب جایزه گرمی برای آلبوم «sing me home» طی یک سفر به کشور امارات در شهر ابوظبی، در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) به اجرای کنسرت می پردازد.

«کیهان کلهر»، نوازنده سرشناس کمانچه و یکی از آهنگسازان گروه «جاده ابریشم»، تاکنون برای آلبوم‌های غزل ۴، فریاد و بی‌تو به سر نمی‌شود، کاندیدای دریافت جایزه گرمی شده‌ است و امسال با این گروه جایزه را از آن خود کردند.

همکاری کلهر با اردال ارزنجان از ترکیه، شجاعت حسین خان از هند، یویوما از چین، ژائو ژیپینگ، عالیم قاسمف از جمهوری آذربایجان، بروکلین رایدر از آمریکا، ارکستر فیلارمونیک نیویورک، کوارتت کرونوس، و گروه سازهای بادی هلن او را به هنرمندی بین‌المللی تبدیل کرده است.

گروه «جاده ابریشم»، در سال ۱۹۹۸ با ایده ای از «یویوما» تشکیل شد که اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدف این طرح، تبادل فرهنگی میان کشورهای صاحب تمدن حاشیه جاده ابریشم و کشورهای اروپایی، از طریق برگزاری کنسرت، فستیوال، نمایشگاه، مسترکلاس، ضبط، انتشار و به وجود آوردن آثار جدید موسیقایی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج