۴۸۲۳۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ آموزش خودامدادی به سیل‌زدگان

سلام به بینندگان عزیز برنامه «آموزش آسان همه چیز». به مناسبت سیلی که در چند استان کشور عزیزمون اومده، این قسمت به آموزش خودامدادی در هنگام وقوع سیل اختصاص داره.

پدرام ابراهيمى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

سلام به بینندگان عزیز برنامه «آموزش آسان همه چیز». به مناسبت سیلی که در چند استان کشور عزیزمون اومده، این قسمت به آموزش خودامدادی در هنگام وقوع سیل اختصاص داره.

همون‌طور که می‌دونید، هیچ سیلی سیل به دنیا نیومده و اول بارونه و تربیت ناصحیح و ماهواره باعث شده تبدیل به سیل بشه. خب زیر بارون چی می‌چسبه؟ بله، سرویس هشت پارچه گرانیتی با سس قارچ. شما می‌تونید این سرویس رو با پنجاه درصد تخفیف و با ارسال عدد پنج به سامانه برنامه، درب منزل تحویل بگیرید. (تقصیر من نیستا، مجری کم‌سواده به در میگه درب- نگارنده.)

حالا بارون شدید شده و سدها شکستند و چیزی نمونده که سیل بیاد شما رو بشوره ببره. می‌ری تلفن می‌زنی به مراجع امدادی مرکز استان، می‌بینی از اون‌ور خط داره صدای حباب میاد! و میگه: «کمک! بولوبولوبولوغ! (صدای حباب آب) کمک! بولوبولوبولوغ!» برق مرق هم قطع شده. حالا باید چیکار کنی؟ ما این جلیزقه‌های نجات آسان باد شو رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که محصول تولیدکننده داخلیه و در بازار به قیمت صد هزار تومن فروخته می‌شه اما اگه شما عدد شش رو به سامانه ما بفرستید، می‌تونید اون رو به قیمت سه تا ده تومن وسط امواج خروشان سیل تحویل بگیرید. البته این جلیزقه مناسب برای سیل‌زدگان سینگله و ما برای خانواده‌ها پیشنهاد جذاب دیگه‌ای داریم؛ سرویس چهارپارچه بادی.
یک قایق بادی شش نفره به همراه یک تلمبه جیبی رایگان و دو پاروی هدیه که فقط با هفتاد هزار تومن تقدیم شما می‌شه. کافیه عدد هشت رو برای ما پیامک کنید و دست‌تون رو محکم به یه میله‌ای، تیر برقی چیزی بگیرید و مقاومت کنید تا سرویس رو براتون بیاریم. خب دیگه وقت برنامه تموم شد و ما خوشحالیم که تونستیم در تلویزیون، پا را از استفاده‌های تجاری فراتر بگذاریم و گامی در جهت نجات هم‌وطنان‌مون برداریم. هر گام صد و بیست تومن با ارسال عدد نُه به سامانه برنامه. دیگه وقت خداحافظیه. شب بخیر و خداحافظی گرم و صمیمانه با ارسال عدد ده به سامانه؛ هزینه فقط دویست تومن.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج