جاباما
۴۸۲۲۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اطلاعیه درباره آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سازمان سنجش آموزش کشور درباره ادامه روند استخدام گروه‌های شغلی که نتایج آزمون استخدامی آنها در دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شده‌بود، اطلاعیه داد.

خبرآنلاین: سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای درباره ادامه روند استخدامی برخی از گروه های شغلی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور اطلاعیه داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور

درخصوص نتایج اولیه آزمون خوشه های شغلی (بجز ۷ خوشه هاي شغلی كه نتايج اولیه آن درتاریخ ۹۵/۹/۲۰ اعلام شده است) دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درسومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (آزمون آبان ماه سال ۱۳۹۵)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در یکی از خوشه های شغلی (بجز ۷ خوشه شغلی كه نتايج اولیه آن درتاریخ ۹۵/۹/۲۰ اعلام شده است ) دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متقاضی استخدام بوده و در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۹۵/۸/۲۱ شرکت نموده اند، می‌رساند، نتایج آزمون داوطلبان شرکت کننده در شغل های مربوط به صورت کارنامه در سایت اين سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا افراد واجد شرایط که براساس کارنامه، در ردیف معرفی‌شدگان قرار گرفته‌اند، لازم است حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد از زمان اعلام نتیجه جهت اطلاع از زمان و محل تشكيل پرونده، بررسي مدارك و ساير مراحل پذيرش به سايت اينترنتي دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ذیربط (با توجه به کدرشته محل انتخابی) مراجعه نمایند.

لازم به توضیح است درج اسامي معرفی شدگان در سایت اين سازمان به منزله پذیرفته شده نهایی نبوده و صرفاً در صورت بررسی و صحت مدارک و مستندات و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی به تعداد ظرفیت مورد نیاز به ترتیب نمرات فضلی به عنوان پذیرفته شده اولیه جهت معرفی به گزینش تلقی خواهند شد و در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراض نخواهد داشت.

شایان ذکر است انتخاب افراد براساس نمرات فضلی مطابق اولویت های بومی و احتساب ضرایب خاص برای نیروهای قرارداد کار معین براساس اطلاعات تكميلي توسط داوطلب در تقاضانامه ثبت‌نامي محاسبه گردیده لذا در صورت عدم انطباق مدارک ارائه شده درخصوص بومی بودن، قراردادکار معین و یا ایثارگری، موضوع اولویت آنان ملغی گردیده و مطابق ضوابط مورد عمل، اقدام می‌گردد.

در خاتمه‌ اضافه‌ مي‌ نمايد كه‌ واحد پاسخگويي‌ غيرحضوري‌ سومين آزمون استخدامي متمرکز دستگاه‌هاي اجرايي کشور سال ۱۳۹۵منحصراً دررابطه با نمرات کارنامه آزمون براي‌ كليه‌ داوطلبان‌ آماده‌ پاسخگويي‌ به‌ سوالات‌ مي‌‌باشد. (بدیهی است به تقاضاهایی که دررابطه با وضعیت بومی ارسال گردد به هیچ وجه پاسخ داده نخواهد شد به دلیل اینکه اطلاعات افراد به منظور تعیین وضع بومی قبلاً برروی سایت قرار گرفته است) لذا داوطلبان‌ درصورت‌ نياز مي‌توانند سوالات خود را درخصوص مندرجات کارنامه حداكثر تا تاريخ ۹۵/۱۲/۶ با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org يا با تماس تلفني در ساعات اداري با شماره تلفن‌هاي ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در ميان بگذارند. و از مراجعه حضوري به اين سازمان اكيداً خودداري نمايند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۵/۱۲/۶ ارسال گردد، مقدورنمی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج