۴۸۱۸۳۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

بسته شدن کنارگذرهای شیراز با طغیان رودخانه

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به شدت بارش باران و جاری شدن سیلاب در رودخانه خشک این کلان‌شهر گفت: از ساعت ۵ بامداد امروز به علت ورود سیلاب به کنارگذرها و حفظ جان شهروندان تمام ورودی‌ها بسته شد.

خبرگزاری تسنیم: معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به شدت بارش باران و جاری شدن سیلاب در رودخانه خشک این کلان‌شهر گفت: از ساعت ۵ بامداد امروز به علت ورود سیلاب به کنارگذرها و حفظ جان شهروندان تمام ورودی‌ها بسته شد.

رمضان امینی اظهار داشت: درخواست ما از شهروندان این است با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با نیروهای شهرداری برای عبور و مرور از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و در حد امکان از سفرهای درون شهری خودداری کنند.

امینی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به خطرات موجود، شهروندان از آمدن به کنار رودخانه خشک و به همراه آوردن کودکان و خردسالان در کنار رودخانه خودداری کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت: از روز دوشنبه تا ساعت ۶:۳۰ صبح امروز ۹۹.۵ میلی‌متر بارش باران در شیراز گزارش شده و از شب گذشته نیز به اوج خود رسیده است.

امینی با اشاره به آماده باش بودن نیروهای زحمت‌کش شهرداری شیراز برای ارائه خدمات به شهروندان بیان کرد: در مجموع ۱۱۲ تیم از مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری شیراز در حال ارائه خدمات در بارندگی شیراز هستند.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: درخواست ما از رانندگان نیز این است با بزرگواری و خویشتن‌داری در زمان عبور خودروهای امدادی مسیر را برای عبور آنان باز کرده و اجازه دهند در کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی لازم انجام شود.

امینی گفت: در برخی مواقع نیز در زمان ارائه خدمات، برخی شهروندان در آن محل تجمع کرده و اجازه انجام خدمات را نمی‌دهند که درخواست ما این است از این کار پرهیز کرده و هر موردی که نیاز به کمک بود را از طریق شماره تماس ۱۳۷ اطلاع دهند.

معاون اجرایی شهرداری شیراز تصریح کرد: در برخی معابر شیراز آبگرفتگی‌های سطحی اتفاق افتاده که این مورد نیز توسط نیروهای شهرداری در حال برطرف شدن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشاءالله به شیراز

    • بدون نام

      خوشا شیراز و وصف بی مثالش

    • شیرازی

      صفای هرچی شیرازی بامرام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج