جاباما
۴۸۱۶۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نماینده بابل:

استیضاح حق نماینده و مجلس است

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی درباره دو استیضاح در وزارت خانه‌ها توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری ایسنا:‌ نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی درباره دو استیضاح در وزارت خانه‌ها توضیحاتی ارائه داد.

حسین نیازآذری در محل نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در غرفه ایسنا درباره دلیل استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: استیضاح حق نماینده و مجلس است و وزرا موظف به پاسخگو بودن هستند، نمایندگان هم احساس کردند که برای دفاع از حقوق مردم باید این کار را انجام دهند و مجمع نمایندگان مازندران هم با این موضوع بیگانه نیست.

وی با اشاره به اینکه «مجمع نمایندگان مازندران هم با پیگیری فرصت مناسبی در اختیار باغداران گذاشت» تصریح کرد: امیدواریم دولت بتواند نیازمندی باغداران را تامین کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت جهادکشاورزی در خرید تضمینی محصولات به ویژه برنج مناسب برخورد کرد و به همین دلیل در نخستین فرصت استیضاح برای وزارت جهادکشاورزی به مصلحت نبود.

نیازآذری با بیان اینکه «من استیضاح وزیر جهادکشاورزی را امضا نکردم» گفت: طرح استیضاح برای وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شد و در هفته آینده استیضاح برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: استیضاح وزیر راه، مسکن و شهرسازی مربوط به تصادف قطارهای تبریز - مشهد با سمنان - مشهد است اما دلایل دیگر نیز وجود دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره نحوه برخورد با مسئولانی که در منزل سفیر سوئد حضور داشتند، گفت: بر اساس صحبت‌های سخنگوی وزارت خارجه، هیچ قراردادی در منزل سفیر امضا نشد اما شئونات اسلامی به طور قطع باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه «مجلس این موضوع را از وزارت خارجه سوال می کند» افزود: این موضوع از سوی کمیسیون امنیت مجلس پیگیری می شود.

نیازآذری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در رویکرد برنامه ششم به مازندران در بخش آب و محیط زیست توجه شده است و امیدواریم به رشد قابل توجهی برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج