جاباما
۴۸۱۵۷۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تاریخ رونمایی از ایکس‌باکس وان جدید مشخص شد

مایکروسافت زمان برگزاری کنفرانس خودش را در مراسم E۳ امسال مشخص کرده است. کنفرانس ایکس‌باکس در نمایشگاه E۳ ۲۰۱۷ در روز ۱۱ ژوئن سال جاری میلادی (۲۱ خرداد ۱۳۹۶) برگزار خواهد شد. برنامه‌ی مایکروسافت در نمایشگاه E۳ امسال به این دلیل مهم است که قرار است در آن، از کنسول جدید این شرکت رونمایی شود.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: مایکروسافت زمان برگزاری کنفرانس خودش را در مراسم E۳ امسال مشخص کرده است. کنفرانس ایکس‌باکس در نمایشگاه E۳ ۲۰۱۷ در روز ۱۱ ژوئن سال جاری میلادی (۲۱ خرداد ۱۳۹۶) برگزار خواهد شد. برنامه‌ی مایکروسافت در نمایشگاه E۳ امسال به این دلیل مهم است که قرار است در آن، از کنسول جدید این شرکت رونمایی شود.
تاریخ رونمایی از ایکس‌باکس وان جدید مشخص شد

کاملا می‌توانیم مطمئن باشیم که مدل ارتقا یافته‌ی ایکس‌باکس وان در کنفرانس E۳ مایکروسافت رونمایی خواهد شد. در تصویری که مایکروسافت برای کنفرانس امسال خودش ارایه داده است، پردازنده‌ی مدل بعدی ایکس‌باکس وان که کلمه‌ی ۴K را به یدک می‌کشد، دیده می‌شود.

تاریخ رونمایی از ایکس‌باکس وان جدید مشخص شد

مدل بعدی کنسول ایکس‌باکس وان در کنفرانس E۳ سال ۲۰۱۶ مایکروسافت با نام رمز Project Scorpio رونمایی شد. مایکروسافت حرفی از سخت‌افزار این کنسول نزد، اما گفت که Project Scorpio توان پردازشی گرافیکی برابر با ۶ ترافلاپس دارد و می‌توان بازی‌های ساخته‌ی مایکروسافت را با وضوح تصویر ۴K واقعی رندر کند.

مدل ارتقا یافته‌ی ایکس‌باکس وان مطمئنا از هدست‌های واقعیت مجازی هم پشتیبانی خواهد کرد. به احتمال زیاد در کنفرانس E۳ مایکروسافت، این شرکت از همکاری خودش با هدست Oculus Rift هم رونمایی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج