جاباما
۴۸۱۴۹۹
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

بانوی اول آمریکا دردسر تازه ترامپ!

پایگاه روزنامه «ایندیپندنت» در ادامه درگیری های بین رئیس‌جمهور آمریکا و روزنامه «نیویورک تایمز» در گزارشی نوشت که «اِمیلی راتایکوفسکی» بازیگر مشهور آمریکا مدعی است که اخیرا در موقعیتی مجبور شده‌ است که در مقابل سخنان رکیک خبرنگار «نیویورک تایمز» درباره «ملانیا ترامپ» از بانوی اول آمریکا دفاع کند.

خبرگزاری میزان: پایگاه روزنامه «ایندیپندنت» در گزارشی نوشت که «اِمیلی راتایکوفسکی» بازیگر مشهور آمریکا مدعی شده است که اخیرا در موقعیتی مجبور شده‌ که در مقابل سخنان رکیک خبرنگار «نیویورک تایمز» درباره «ملانیا ترامپ» از بانوی اول آمریکا دفاع کند.

بنا به این گزارش این بازیگر آمریکایی در توئیتر خود مدعی شده که یکی از خبرنگاران روزنامه «نیویورک تایمز» در گفتگویی درباره «ملانیا ترامپ» گفته که نگاهی به زندگی گذشته بانوی اول آمریکا نشان می‌دهد که «ملانیا ترامپ» یک فاحشه است.

«اِمیلی راتایکوفسکی» ضمن بیان اینکه که در نقد دیدگاه‌های سیاسی بانوی اول آمریکا، زندگی گذشته وی هیچ اهمیتی نداردرمی‌افزاید که این سخنان خبرنگار «نیویورک تایمز» توهینی آشکار به بانوی اول آمریکا و حاکی از ذهن جنسیت‌زده خبرنگار نیویورک تایمز است.

سخنگوی روزنامه «نیویوک تایمز» نیز در پاسخ به جنجال خبرنگار این روزنامه ضمن تأکید براینکه واژه‌های این خبرنگار درباره «ملانیا ترامپ» نامناسب است و نباید چنین حرف هایی گفته می‌شد اظهار کرد که در یک مهمانی خبرنگار نیویورک تایمز بدون اینکه قصد سیاسی داشته باشد صرفا درباره یک شایعه با یکی از مهمان صحبت کرده و قرار نبوده که این گفتگو شخصی رسانه‌ای و همگانی شود.

گفتنی است که روزنامه «نیویورک تایمز» از منقدان اصلی «دونالد ترامپ» است که هر از گاهی اخبار و گزارش های جنجالی را درباره رئیس‌جمهور آمریکا و اطرافیانش منتشر می‌کند و دونالد ترامپ نیز در موقعیت‌های مختلف این روزنامه را به باد انتقاد گرفته تا جایی که این روزنامه را به انتشار اخبار جعلی متهم کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ نقشه هایی واسه جنگ در سر داره دارن روش کار میکنن حالا با این برنامه‌ها افکار عمومی امریکاییان را منحرف کرده تا در مورد اصل موصوع مزاحم نشن اول هم میاد سراغ سوریه

    • بدون نام

      پس نیویورک تایمز برادر دوقلوی کیهان میشه ...خخخ

    • بدون نام

      اینم شدخبر که اینهمه وقت وهزینه صرف میشه

    • بدون نام

      تفکرات عامیانه و جاهلانه توی امریکام هست
      زندگی شخصی یه نفر چه ارتباطی به دیگران داره اخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج