۴۸۱۴۷۷
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

بهترین راهکار برای خانه‌ دار شدن اقشار متوسط

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تعاونی بهترین راهکار برای خانه دار شدن قشر ضعیف و متوسط جامعه است گفت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکن از ابتدای انقلاب تاکنون توسط تعاونی‌ها ساخته و به صاحبان آن‌ها تحویل داده شده است.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تعاونی بهترین راهکار برای خانه دار شدن قشر ضعیف و متوسط جامعه است گفت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکن از ابتدای انقلاب تاکنون توسط تعاونی‌ها ساخته و به صاحبان آن‌ها تحویل داده شده است.

سید حمید کلانتری در حاشیه بهره برداری از ۸۴ واحد مسکن مهر در بندرعباس، اظهار کرد: یک میلیون مسکن مهر توسط تعاونی ها ساخته شده و تحویل صاحبان آن‌ها شده و ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر نیز با میانگین پیشرفت فیزیکی ۸۰ تا ۸۵ درصد در حال ساخت است.

وی ادامه داد: ۱۰ هزار و ۸۰۰ تعاونی فعال در بخش مسکن وجود دارد که به کار ساخت واحدهای مسکونی برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه مشغول هستند.

این مقام مسئول اضافه کرد: بر اساس دستور رئیس جمهوری واحدهای مسکن مهر باقی مانده در کشور باید تا پایان دولت یازدهم به متقاضیان تحویل شود و به همین منظور دستگاه‌های متولی در حال فعالیت هستند.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس بررسی‌ها، تعاونی بهترین راهکار برای خانه دار شدن قشر ضعیف و متوسط جامعه بوده که با سرمایه‌های اندک مردم به مرور اقدام به احداث منازل می‌شود.

کلانتری خاطرنشان کرد: البته به دلایل فرهنگی مشکل‌هایی در زمینه تعاون و کار گروهی در کشور وجود دارد که باید با آموزش آنها را مرتفع کرد.

وی اضافه کرد: این موضوع در دستورکار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد تا با آموزش هیات مدیره از بروز اختلاف‌ها درون تعاونی ها جلوگیری شود.

به گفته معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه، طرحی به صورت آموزشی در استان فارس اجرا شده که موجب کاهش شکایت‌ها و اختلاف‌های مربوط به بخش تعاون شده است.

کلانتری خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح به هیات مدیره تعاونی‌ها آموزش ارائه می‌شود و همگرایی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و تعاونی اجرایی می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      اگه راست میگید خودتون برید تو این خونه ها و مسکن مهرو بیابونای اطراف زندگی کنین خونه هاتونو بدین به قشر متوسطه بدبختی که باعثش شماهایین... خدا بهتون نشون بده ایشالله

    • بدون نام

      ما در این کشور متوسط نداریم یا آنقدر سرمایه دار است که نمیداند باپول هایش چه کند یا فقیر که با چکنم چنکم زندگی می‌کنند شما چگونه وزیری که خبر از کشور نداری ؟

    • بدون نام

      من سی سال پیش عضو تعاونی مخابرات همدان شدم و الان بازنشسته و هنوز زمین خریداری شده از سد موانع رد نشده و هنوز هیچی.

    • راز

      بیش از 25 سال است که تعاونی پول از اعضا گرفته وهیچ خبری نسد بعضی از همکاران رحمت خدا رفتند .وروسای تعاونی هم هی میخورند وبعد از مدتی یکی دیگه میاد اونم واین چرخه بیش از 25 سال ادامه داره .از اعضا تعاونی .... .هرکی میخواد سرگردان بشه تو تعاونیها عضو بشه ..در ضمن خودم به شخصه چند تعاونی میشناسم کهسالهاست عضوند وهیچی نشده .تعاونی هواپیمایی با نزدیک 1500 عضو همه ول معطلند .

    • از اول میدونستیم

      این حرفا همش پوچ و تو خالی هستنـ..از این ساعت بع بعد مردم هر قشری نه میتوانن خانه دار شون و نه میتونن از دواج کنن..همه چیز هروز داره گردنتر میشع..این خشم دولت نسبت به مردم نمایان هسته..اصلا نمیشه پیش بینی کردکه شرایط کشور داره به کدام سو میره من که خیلی بدبین هستن..چون همه وزیران تو اقتصاد سرمایه گذار و پول دار هستن برای ننافع خودشون زره ای به فکر مردم نیستن و مردم قربانی هستن...جا داره از این هدایت کردن اشتباه مسعولین کشور به اطلاع مردم رسانده شود که چه کشور بی نظم و بخور بخوری داریم

    • بدون نام

      همش دروغه.اگر اگر اگر وباز هم میگم اگر تحویل بدن هر روز یا مشکل اب هست یا برق یا گاز،تو مهر اباد اوله جاده هراز بیشتر وقتا اب قطعه طوری که خواهرم مدرسش اونجاست میگفت خونواده ها بعد تعطیل شدن میومدن تو مدرسه لباس میشستن ،ظرف میشستن و حمام میرفتن.بعدشم که گاز کشی شد لوله ها درست نبود یه واحد منفجر شد که از یه خوانواده ۴نفره که شامل پدر که بنده خدا ۴۰سالم نداشت،مادرکه ۳۰سالش بود،یه پسر بچه ۳ساله و یه دختره ۱۰ساله میشدند.مادر و پسر بچه فوت شدند،اینوسط یه پدر مون که به شدت سوخت،ویه بچه بیمادر.اینم از مسکنه مهر،اگه خیلی خوبه خودتونم بشینید از مناطق بالا دل بکنید برید تو بره بیابون چ عیبی داره خیلی هم خوبه.خجالتم نکشیدا مسخره عالم شدین یه کشوره غنی با این همه صادرات باید مردمش انقدر بدبخت و دولت مردانش انقدر دسته گدایی دراز کنن؟دیگه نمیدونم چی بگم فقط بدونین وقته جواب دادنه شما هم میرسه خدا جایه حق نشسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج