۴۸۱۴۵۳
۵ نظر
۵۰۱۴
۵ نظر
۵۰۱۴
پ

نحوه رسیدگی به شکایت والدین درباره تنبیه بدنی

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه پاسخگویی به شکایات انجام شده در خصوص قسمت‌های مختلف مدارس و آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری آنا: مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه پاسخگویی به شکایات انجام شده در خصوص قسمت‌های مختلف مدارس و آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد.
سید رحیم میر شاه‌ولد در پاسخ به این سوال که دانش آموزان، خانواده‌های آنها و معلمان چگونه می‌توانند شکایات و نظرات خود را در خصوص مسائل و چالش‌های نظام تعلیم و تربیت اعلام کنند، گفت: در پرتال وزارت آموزش و پرورش سامانه‌ای برای کنترل شکایات تهیه شده که مخاطبان می‌توانند نظرات، انتقادات و شکایات خود را در آن قسمت به ثبت برسانند.
وی افزود: پس از ثبت شکایات، پاسخگویی به مدت یک تا ۲ هفته به طول می‌انجامد، اما افراد باید به خاطر داشته باشند پس از ثبت شکایات حتما کد رهگیری خود را یادداشت و در صورت تاخیر پاسخگویی، از طریق آن درخواست خود را پیگیری کنند.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار آنا مبنی براینکه اگر شکایت والدین در خصوص «تنبیه بدنی» باشد، کارشناسان این مساله را چگونه پیگیری خواهند کرد، عنوان کرد: در این صورت در موارد حاد تیمی از وزارت بهداشت به مدرسه اعزام می‌شود و نتایج را به ما اعلام می‌کنند و در نهایت پس از اتمام بررسی‌ها نتایج به فرد شاکی اعلام می‌شود؛ زیرا آموزش و پرورش بر این عقیده است که پاسخ گرفتن حق مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ۱۳ میلیون دانش آموز و خانواده‌های آنها و یک میلیون همکار فرهنگی مخاطبان اصلی این وزراتخانه هستند که طبیعتا این مساله باعث می‌شود حجم شکایت‌ها از بخش‌های مختلف نظام تعلیم و تربیت افزایش یابد، خاطرنشان کرد: از مجموعه شکایاتی که به دستمان می‌رسد، بیش از ۵۰ درصد آنها به حق نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا با دانش آموز نابه هنجار و خاطی معلمان به خدا شکایت کنند. جالبه خود این آقایان عرضه ده دقیقه کلاس داری را ندارند

    • در دنیای بی شعوری

      شما که تنبیه بدنی را رد می کنید من هم ولی در اول سال از معلمین تعهد می گیرند باید قبولی دانش آموزان رابه میانگین نمره ی قبولی سال گذشته باید بدهی وگرنه در ارزشیابی کمتر خواهیم داد و یا نباید دامش آموزان را مردد نمره هدی

    • هموطن

      فقط در موارد حاد بررسی میکنید؟؟؟یعنی حتما باید فاجعه و آبروریزی بار بیاد تا برخورد صورت بگیره؟؟!!بهتر نیست اینجور رفتارها از نطفه خفه بشه ؟؟!!!

    • بدون نام

      از اولم از آموزش و پرورش انتظاری نمیرفت،خانواده ها بهتره از مراجع قضایی حقوق فرزندانشون رو مطالبه کنن...

    • بدون نام

      سلام در هنرستان ..... با بی شرمی تمام مدیر و معاون. نوجوانان را ضرب وشتم میکنند. وبا خرید ابزار نوجوانان را میگردن وایا لقب مهندس برارنده این افرا د هست. وخود کانال تلگرام باز میکنند وجملات زیبا مینویسند در حالی که برای اینکه کسی ضرب شتم نوجوانان را ضبط نکند. از اوردن گوشی جلوگیری میکتند وجواب تلفن مدرسه را با گفتن اینکه تلفنچی ندارند. جواب نمی دهند از گوشهای شنوا تقاضای رسیدگی دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج