جاباما
۴۸۱۱۴۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خطر ریزش بهمن در روزهای پایانی بهمن

سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ناپایداریهای جوی در کشور از وقوع بارشهای باران در پایان هفته خبر داد و گقت: برف و کولاک موجب اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی خواهد شد که در گذرگاه های البرز مرکزی و غربی با کولاک و خطر ریزش بهمن نیز همراه خواهد بود.

خبرآنلاین: سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ناپایداریهای جوی در کشور از وقوع بارشهای باران در پایان هفته خبر داد و گقت: برف و کولاک موجب اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی خواهد شد که در گذرگاه های البرز مرکزی و غربی با کولاک و خطر ریزش بهمن نیز همراه خواهد بود.

سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه شماره ۸۰ خود به وضعیت بارشهای مختلف در استانهای کشور اشاره کرد؛ متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۵: بارش شدید باران با رعدو برق و وزش باد همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی ماندن مسیلها و طغیانی ماندن رودخانه ها در فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، غرب کرمان همچنین بارش برف و وزش باد در خراسان رضوی؛ بارش برف گاهی با کولاک برف در خراسان شمالی؛ بارش برف در آذربایجان شرقی، اردبیل.

جمعه ۲۹ بهمن ماه ۹۵: بارش شدید باران با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، طغیانی ماندن مسیلها و رودخانه‌ها در بوشهر، فارس، هرمزگان، یزد، جنوب کهگیلویه و بویر احمد؛ بارش شدید برف و باران گاهی با کولاک برف در خراسان رضوی و خراسان جنوبی؛ بارش برف در گیلان، بارش برف و باران در مازندران.

همچنین برف و کولاک موجب اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی خواهد شد که در گذرگاه‌های البرز مرکزی و غربی با کولاک و خطر ریزش بهمن نیز همراه خواهد بود و بهتر است روز جمعه از تردد در این گذرگاهها خودداری شود.

با توجه به پیش بینی شرایط جوی فوق، توصیه می شود جهت جلوگیری از بروز خسارتهای احتمالی، تمهیدات لازم بکار گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج