۴۸۱۱۱۷
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

قیمت دارو افزایش نیافته است

مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو با تاکید براینکه جدیدا در دارو افزایش قیمت نداشته‌ایم، گفت: کوچک‌ترین تغییر قیمت برای عموم در سامانه قابل استعلام است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو با تاکید براینکه جدیدا در دارو افزایش قیمت نداشته‌ایم، گفت: کوچک‌ترین تغییر قیمت برای عموم در سامانه قابل استعلام است.

دکتر اکبر عبدالهی‌اصل با تاکید براینکه در داروهای وارداتی افزایش قیمت نداشته‌ایم، اظهار داشت: اگر داروخانه‌ای در قبال ارائه دارو وجهی بیشتر از قیمت مصوب از مراجعه‌کنندگان دریافت کند، تخلف محسوب شده و حتما با آنها برخورد می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: داروخانه ها موظف هستند همانطوری که هنگام افزایش قیمت دارو، ارائه آنرا با قیمت جدید اعمال می‌کنند، در زمان کاهش هزینه نیز باید قیمت جدید را ملاک اخذ وجه قرار دهند.

وی در بخش دیگر از سخنانش به عدم مطابقت وجه دریافتی توسط داروخانه‌ها و قیمت درج شده روی دارو نیز اشاره کرد و گفت: در مورد داروهای OTC یا بدون نسخه، هیچ مغایرتی بین مبلغ دریافتی از مصرف کننده و قیمت روی بسته‌بندی دارو پذیرفتنی نیست.

وی در مورد قیمت داروهای نسخه‌دار نیز خاطرنشان کرد: برای این قبیل داروها سامانه‌ای ایجاد شده است که آخرین قیمت داروها بر آن مندرج است و به محض کوچک‌ترین تغییری اعم از افزایش یا کاهش قیمت برای عموم قابل مشاهده و استعلام است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، عبدالهی‌اصل در پایان از مردم خواست تخلفات را به ۱۴۹۰ گزارش دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهرامی

      حتما افزایش یافته

    • یک همشهری

      هیچ داروی را حتی ساده ترین دارورا ازهر داروخانه ای تهیه کنید بیشتراز قیمت درج شده برروی ان حساب می کنند خدا خیرشان ندهد

    • باران

      من که هر سری می رم داروخونه قیمتش افزایش پیدا کرده.حتی ساده ترین داروها...آقای روحانی شما که میگین تورم نیست پس این گرونی از کجا میاد ؟؟؟؟؟حقوق کم جنس گرون. خدا به دادمون برسه

    • حسینخانی

      قیمت دارو افزایش داشته است.

    • بهروز

      چرا دروغ میگن من داروی راکوتان را بسته ای ۷۰هزار میگرفتم الان شده ۱۹۰هزار تومان انصاف نیست دیگه از درمان خودم انصراف دادم

    • بدون نام

      سلام
      من خودم تو داروخانه کار میکنم شربت گایافنزین ۱۴۰۰تومانی رو گذاشتن تو کارتن بعد قیمتش شده۴۰۰۰تومان نا قابل دروغ رو ب آسمان رسوندن آقایون بیچاه مردم..........
      البته این ی نمونه بود ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج