جاباما
۴۸۰۵۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش صهیونیست ها به استعفای «فلین»

یک روزنامه رژیم صهیونیستی استعفای مایکل فلین مشاور امنیت ملی ترامپ را درست همزمان با سفر نتانیاهو به واشنگتن برای اولین دیدارش با ترامپ را بدموقع خواند.شور هشدار داده و این کشور را تحت‌نظر اعلام کرده بود.

خبرگزاری ایلنا: روزنامه‌ رژیم صهیونیستی به نام «یهود تلگر»، نوشت: مایکل فلین مشاور امنیت ملی ترامپ که بازیگر اصلی دولت ترامپ در استراتژی‌های مربوط به ایران بوده است، شب گذشته درست قبل از اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اولین نشست با ترامپ به کاخ سفید برود، استعفا داد.

فلین شب گذشته (دوشنبه) بعد از اینکه اعلام شد او دیگر مقامات دولت به ویژه معاون رییس جمهور را درباره تماسش با سفیر روسیه گمراه کرده است، استعفا داد.

فلین مذاکره‌اش را با سفیر روسیه درباره برداشتن تحریم‌های اوباما علیه این کشور به دلیل دخالت این کشور در انتخابات ریاست جمهوری رد کرده است. گزارش‌ها در هفته گذشته حاکی از آن است که رونوشت این مکالمه در سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا نشان می‌دهد که تحریم‌ها در واقع مورد بحث قرار گرفته‌اند و روز دوشنبه نیز واشنگتن پست گزارش داد که تحریم‌ها در واقع محور این مکالمات بوده است.

مقامات حقوقی و اطلاعاتی از اینکه فلین موضوع اخاذی روس‌ها قرار بگیرد می‌ترسیدند؛ چرا که او دیگران را درباره این مکالمات گمراه کرده بود.

فلین گفته متاسفانه به دلیل سرعت بالای حوادث من سهوا معاون رییس جمهور و دیگران را به طور ناقص در جریان امور و گفت‌وگوی تلفنی‌ام قرار دادم. من عمیقا از این مساله از رییس‌جمهور و معاون رییس‌جمهور عذرخواهی می‌کنم و از آنها تقاضا دارم که من را ببخشند.

زمان‌بندی استعفای فلین برای نتانیاهو نامناسب بود؛ چراکه نتانیاهو دقیقا روز دوشنبه شب برای اولین دیدارش با ترامپ به واشنگتن وارد شده است و قرار است تا چهارشنبه نیز بماند.

یکی از محوری‌ترین موضوعات این نشست طبعا ایران و توافق هسته‌ای خواهد بود.

در ادامه این مقاله نوشته شده است: مقامات ارشد اسرائیل با فلین درباره استراتژی‌های مربوط به ایران مشورت می‌کردند و این فلین بوده که در سوم فوریه بعد از آزمایش موشکی ایران در یک بیانیه رسمی نسبت به این کشور هشدار داده و این کشور را تحت نظر اعلام کرده بود.

نتانیاهو و ترامپ هر دو توافق هسته‌ای را مورد نقد قرار می‌دهند اما نسبت به لغو آن بی‌میل هستند. در عوض شخصیت‌های کلیدی ترامپ خواستار اجرای دقیق‌تر توافق هسته‌ای شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج