۴۸۰۴۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ژاوی: تماشای بازی بارسلونا فوق العاده است

ژاوی، اسطوره سابق بارسلونا اعلام کرد تماشای بازی بازیکنان بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ و تحت نظر لوییز انریکه برای او لذت فراوانی را به ارمغان می آورد.

وبسایت نود: ژاوی، اسطوره سابق بارسلونا اعلام کرد تماشای بازی بازیکنان بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ و تحت نظر لوییز انریکه برای او لذت فراوانی را به ارمغان می آورد.

بارسلونا در فصل جاری رقابت های لالیگا ۶۱ بار به گل رسیده است و به لطف عملکرد استثنایی مثلث خط آتش خود، بهترین خط حمله این مسابقات را به خود اختصاص داده است.

ژاوی: تماشای بازی بارسلونا فوق العاده است

ژاوی در خصوص نحوه بازی بارسلونا در مصاحبه با وبسایت رسمی لالیگا اعلام کرد:

بازی تیمی بارسلونا فوق العاده تماشایی است، همچنین توانایی های فردی MSN هر کسی را به وجد می آورد. به نظر من مسی بهترین بازیکن جهان و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است، او همچنین ارتباط خوبی با سوارز و نیمار دارد. این مسئله یکی از مهمترین عوامل موفقیت های بارسلونا است. او به تنهایی تفاوت ها را در هر دیدار رقم می زند و موقعیت های گل بی پایانی را خلق می کند.

در سال های اخیر، بسیاری از موفقیت های بارسلونا با حضور جمع کثیری از بازیکنان پرورش یافته در لاماسیا به دست آمده است، ژاوی که یکی از پرورش یافته های مدرسه فوتبال بارسلونا است ضمن اعلام اینکه لاماسیا همچنان نقشی کلیدی در ترکیب تیم نخست بارسلونا دارد در این خصوص افزود:

اعتقاد دارم که برتری ما نسبت به سایر تیم ها در تفکر، فلسفه و DNA است که کرویف در لاماسیا نهادینه کرد. قدرت بازیکنان پرورش یافته در لاماسیا جای هیچ بحثی در این خصوص را باقی نگذاشته است. به همین دلیل است که در طول ۱۰-۱۵-۲۰ سال اخیر کرویف تاثیرگذارترین فرد در دنیای فوتبال و البته باشگاه فوتبال بارسلونا بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج