۴۸۰۱۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ورمزیار: ذوب‌آهن حریف سختی برای استقلال است

مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه پیروزی مقابل پرسپولیس نباید بازیکنان استقلال را دچار غرور کند، گفت: ذوب آهن حریف سختی برای استقلال خواهد بود.

خبرگزاری مهر: صادق ورمزیار گفت: هر دو تیم برای دربی هشتاد و چهارم از روحیه خوبی برخوردار بودند چرا که چهار بازی قبل خود را با پیروزی به پایان رسانده بودند، همین مسئله باعث شده بود تا انتظارات از این دو تیم زیاد شود و همه منتظر یک بازی پرگل باشند.

وی تاکید کرد: خط هافبک پرسپولیس شروع خوبی داشت و مالک توپ بود و توانست در همان دقایق ابتدایی یک گل هم به استقلال بزند، اما مغرورانه بازی کردن این تیم و اینکه استقلال را یک حریف دست و پا بسته خواندند باعث شد تا تمرکز خود را از دست بدهند و آبی پوشان هم از ضعف های این تیم استفاده کرده و در نیمه اول سه گل به این تیم پرغرور بزند.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان کرد: منصوریان و یارانش نقطه ضعف پرسپولیس را پیدا کرده و توپ های بلندی را در فضای خالی احمدزاده ارسال می کردند که همین مسئله باعث شد هر سه گل استقلال از این نقطه صورت بگیرد، اما برانکو راهی برای برطرف کردن این نقطه ضعف تا پایان نیمه اول نداشت.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کردید که استقلال بتواند سه بار دروازه پرسپولیس را باز کند، گفت: پیش بینی بسیار سخت بود خصوصا اینکه پرسپولیس گل اول را وارد دروازه استقلال کرد و لحظاتی بعد هم طارمی می توانست یک گل دیگر به استقلال بزند و شرایط را برای آبی پوشان سخت کند، اما استقلال از هم نپاشید و توانست به یک پیروزی خوب دست پیدا کند ولی من فکر می کردم که این بازی یک بر صفر به پایان خواهد رسید.

وی در خصوص درگیری کاپیتان های دو تیم نیز گفت: استرس زیادی در دقایق پایانی بر روی همه بازیکنان بود و این فشار باعث شده بود تا بازیکنان با کوچکترین حرکتی از کوره در رفته و کنترل خود را از دست بدهند. البته اگر چنین رفتاری را بازیکنان جوان از خود بروز می دادند ایرادی نمی توانستیم بگیریم، اما از رحمتی و حسینی بعید بود که چنین برخورد زشتی با یکدیگر داشته باشند و رحمتی باید بداند که اگر دقایقی زودتر اخراج می شد، مشخص نبود که استقلال می تواند پیروز میدان باشد یا خیر.

مدافع پیشین استقلال در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر ذوب آهن اصفهان گفت: بازی سختی برای دو تیم خواهد بود، اما یک نگرانی وجود دارد و آن این است که بازیکنان استقلال با برد برابر پرسپولیس دچار غرور نشوند و همان بلایی که بر سر پرسپولیس آمد در مقابل ذوب آهن بر سر آبی پوشان نیاید. منصوریان باید تفکر بازیکنان را از پیروزی برابر پرسپولیس دور کرده تا آنها تنها تمرکزشان برای برد برابر ذوب آهن باشد.

ورمزیار در پایان خاطرنشان کرد: استقلال اگر این روند را در ادامه لیگ داشته باشد مطمئنا می تواند خود را به صدر جدول نیز برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج