۴۷۹۶۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رحمان: نامزدی جایزه جهانی لاروس افتخار بزرگی است

قهرمان دسته فوق سنگین بازی‌های پارالمپیک‌ ریو و لندن گفت: نامزدی جایزه جهانی لاروس افتخار بزرگی است و خوشحالم نماینده ورزش پارالمپیک ایران در این مراسم هستم.

خبرگزاری تسنیم: سیامند رحمان، قهرمان دسته فوق سنگین بازی‌های پارالمپیک ریو و لندن، در آستانه سفر به موناکو برای حضور در مراسم بنیاد جهانی لاروس، گفت‌وگویی با سایت فدراسیون وزنه‌برداری انجام داد.

وی در خصوص این برنامه گفت: به غیر از من، پنج ورزشکار دیگر نیز برای دریافت جایزه جهانی بنیاد لاروس در بخش پارالمپیک نامزده شده‌اند و تصور می‌کنم عملکردم در بازی‌های پارالمپیک ریو و ثبت رکورد تاریخی ۳۱۰ کیلوگرم، دلیل اصلی برای نامزدی دریافت این جایزه است.

رحمان افزود: این انتخاب براساس رای مردم نیست و توسط هیئت داوران این بنیاد انجام می‌شود، بنابراین هیچ احتمالی نمی‌توان داد که این جایزه را دریافت خواهم کرد یا خیر. نتیجه هر چه باشد، همین که به عنوان نماینده کشورم و نماینده ورزش معلولین ایران در این مراسم حضور پیدا می‌کنم، برایم افتخار بزرگی است.

ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری ایران، امشب عازم مونیخ خواهد شد و پس از آن با پروازی دیگر به فرانسه سفر می‌کند تا در نهایت شامگاه سه شنبه، ۲۶ بهمن ماه در مراسم اهدای جایزه بهترین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیک سال ۲۰۱۶ که در موناکو برگزار می‌شود، حضور یابد.

جایزه جهانی بنیاد لاروس از معتبرترین جوایز ورزشی دنیاست که هر ساله به بهترین ورزشکاران در بخش المپیک و پارالمپیک اهدا می‌شود.

پیش از این کاظم رجبی، پیشکسوت تیم ملی وزنه‌برداری نیز به عنوان نامزد این جایزه جهانی معرفی شده است و سیامند رحمان دومین ورزشکار پارالمپیکی ایران است که به انتخاب این بنیاد، کاندیدای دریافت جایزه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج