جاباما
۴۷۸۷۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چرا هواداران بارسا انریکه را دوست ندارند؟

بعضی هواداران حافظه ضعیفی دارند. پیش از دوران طلایی بارسلونا با پپ گواردیولا، باشگاه کاتالان مثل این سال ها جام نمی‌برد و فوتبال جذابی به نمایش نمی‌گذاشت. به همین علت است که هواداران این تیم خواهان اخراج لوئیس انریکه هستند.

ورزش سه: وقتی بارسا روز سه شنبه بر اتلتیکو غلبه کرد و برای سومین بار پیاپی به فینال کوپا دل ری رسید، هواداران این تیم باید خوشحال می‌بودند و بخشی از آنها نیز خوشحال بودند. برای دیگر هواداران اما اوضاع خیلی هم خوب نبود. تساوی ۱-۱ مقابل اتلتی بهترین عملکرد بارسا نبود ولی مطمئنا قرعه بسیار سختی مقابل بارسا قرار گرفته بود، تقابل با تیمی که در ۳ فینال اخیر چمپیونزلیگ، در دو فینال حضور داشته است. دو بازیکن بارسا اخراج شدند و دو بازیکن اصلی این تیم یعنی اینیستا و بوسکتس نیز از ابتدای بازی در میدان قرار نداشتند.

شرایط در دیدار مقابل آلاوس نیز کم و بیش همینطور بود، تیمی که قرار است در فینال کوپا دل ری مقابل بارسا صف آرایی کند. هر چند که این تیم باسکی در نوکمپ بارسا را شکست داده بود و تنها ۲ بار در خانه شکست خورده ولی برخی از هواداران بارسا شب گذشته بار دیگر بی طاقت بودند.

لوئیس انریکه بار دیگر به خاطر سیستم چرخشی اش مورد انتقاد قرار گرفت، هر چند که این دوازدهمین بازی تیم در ۳۸ روز اخیر بود و آنها یکی از سخت ترین بازی های فصلشان را روز سه شنبه مقابل پاری سن ژرمن پیش رو خواهند داشت. هواداران به این انتقاد دارند که بازی بارسا قابل پیش بینی است،خلاقیت در تیم به چشم نمی‌خورد و انریکه نتیجه گراست. ولی حتی گواردیولا هم به این اعتراف کرد که بدون بردن بازی ها، هیچ چیز اهمیت ندارد. سبک بازی یک تیم بسیار مهم است ولی در اولویت دوم قرار دارد ولی با این وجود، آبی اناری ها همچنان فوتبال لذت بخشی ارائه می‌کنند.

هنوز دلیل نگرانی ها مشخص نیست زیرا مدافع عنوان قهرمانی در نیمه اول ۲-۰ حریف را شکست داد و در پایان بازی با برتری ۶-۰ کار را به اتمام رساند، بهترین پیروزی خارج از خانه در مندیزوروتزا. انریکه برای عملکرد بسیار خوب راکیتیچ و سوارز باید مورد تمجید قرار بگیرد. او هافبک کروات را هجومی تر از پیش کرده و سوارز را سریعتر. در حالی که فوتبالی که تیمش ارائه می‌کند همیشه جذاب نیست ولی تقریبا همیشه تاثیرگذار است. و این دقیقا چیزی بود که بارسا پس از پایان عصر تیکی تاکا گواردیولا به آن احتیاج داشت.

بار دیگر بارسا یکی از بهترین خطوط دفاعی لالیگا را در اختیرا دارد و اگر بارسا پس از زدن گل ششم، پا را از روی پدال گاز بر نمی‌داشت، باز هم می‌توانست گلزنی کند و حالا یک چهارم بازی ها تا پایان فصل باقی مانده است. با این پیروزی بارسا موقتا به صدر رفت ولی رئال با غلبه بر اوساسونا بار دیگر صدر را در دست گرفت و در صورت پیروزی در دو بازی معوقه، اختلاف دو تیم به ۷ امتیاز خواهد رسید که کار را برای بارسا دشوار خواهد کرد.

در همین حال، انریکه هنوز درباره آینده اش در بارسا صحبتی نکرده است. هافبک سابق تیم ملی اسپانیا ۸ جام با بارسا برده،یک سه گانه در فصل اول حضورش و یک دوگانه در فصل دوم و امسال نیز تیمش در هر سه جام شانس دارد.

هر اتفاقی که از حالا تا پایان فصل رخ دهد، این احتمال وجود دارد که او کنار بکشد و اگر این اتفاق بیفتد، هواداران بعدها متوجه خواهند شد که در این ۳ فصل چقدر خوب بوده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج