جاباما
۴۷۸۶۴۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کشف ۴۹۵ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه

فرمانده انتظامی شهرستان خاش، از کشف ۴۹۵ کیلو و ۶۸۰ گرم تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و دستگیری ۵ قاچاقچی خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان خاش، از کشف ۴۹۵ کیلو و ۶۸۰ گرم تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و دستگیری ۵ قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا اربابی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مسلح قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه تویوتا از محورهای مواصلاتی خاش را دارند، ماموران انتظامی بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی، روز گذشته محل تردد خودرو قاچاقچیان را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند، تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی خودرو حامل مواد، به این خودرو دستور ایست داده که قاچاقچیان مسلح، بدون توجه به دستور پلیس، اقدام به تیراندازی کردند.

اربابی افزود: قاچاقچیان پس از مواجهه با آتش شدید پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد، با استفاده از تاریکی شب و ارتفاعات از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به اینکه در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی، ۴۹۵ کیلو ۶۸۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: بلافاصله ماموران با اجرای طرح مهار و با همکاری ماموران انتظامی سیب سوران، ۵ نفر از قاچاقچیان در ارتفاعات این شهرستان دستگیر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shohrehandy

      اگه این مامورای زحمتکش نیروی انتظامی نبودن الان هر خانواده ای تو خونشون یکی 2 تا معتاد داشتن چرا که با این حجم وسیع قاچاق مواد مخدر و در صورت عدم مقابله با قاچاق و توزیع مواد مخدر به راحتی و تو هر مغازه بقالی میشد مواد رو پیدا و خرید و فروش کرد و با استعدادی که در اکثر جوونای ما در ایران با توجه به بیکاری و فقر هست اکثر جوونای ما به سمت مصرف مواد گرایش پیدا میکردن و وضع جامعه به مراتب بدتر از امروز میشد هر چند که الان هم وضع روحی و روانی جوانان کشورمون با توجه به مشکلات کشورمون چندان مساعد نیست پس خدا یار و پناه ماموران ناجا باشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج