۴۷۸۱۲۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

هوش مصنوعی آمازون سن شما را حدس می‌زند!

جدیدترین ابزار هوش مصنوعی شرکت آمازون یک نرم افزار تشخیص تصویر است که می‌تواند سن افراد را تخمین بزند. این قابلیت مبتنی بر پلتفرم Rekognition آمازون کار می‌کند، یک ابزار توسعه اندروید که بخشی از سرویس محاسباتی ابری AWS این شرکت است.

وب سایت تک شات: جدیدترین ابزار هوش مصنوعی شرکت آمازون یک نرم افزار تشخیص تصویر است که می‌تواند سن افراد را تخمین بزند. این قابلیت مبتنی بر پلتفرم Rekognition آمازون کار می‌کند، یک ابزار توسعه اندروید که بخشی از سرویس محاسباتی ابری AWS این شرکت است. ثبت نام برای ایجاد حساب کاربری AWS به کارت اعتباری نیاز دارد اما آمازون برای امتحان نرم افزار تشخیص سن جدید خود از شما مبلغی دریافت نخواهد کرد.
هوش مصنوعی آمازون سن شما را حدس می‌زند!

البته این ابزار بر خلاف بسیاری از نرم افزار تشخیص سن، به جای تعیین سن دقیق، یک بازه سنی انتخاب می‌کند، هم چنین می‌تواند تشخیص دهد که سوژه در حال لبخند زدن است یا عینک به صورت دارد. شرکت مایکروسافت هم در سال ۲۰۱۵ میلادی ابزار هوش مصنوعی خود را برای تشخیص سن دقیق کاربران عرضه کرد، با این حال خطای محاسباتی این نرم افزار بالا بود و این دیدگاه را ایجاد کرد که الگوریتم‌های تشخیص تصویر عملکرد بسیار ضعیفی دارند. یکی از دلایلی که موجب می شود این نرم افزارها سن شما را بیشتر از آنچه هست تخمین بزنند، ته ریش است.

در هر حال این نوع تجربه‌ها در مقطع فعلی بیشتر جنبه سرگرمی دارند به خصوص نرم افزار ارایه شده توسط مایکرویافت که صرفا ابزاری تفریحی است اما آمازون پلتفرم Rekognition را در اختیار توسعه دهندگانی قرار می‌دهد که علاقه دارند در سرویس‌ها و محصولات خود از قابلیت‌های تشخیص تصویر استفاده کنند.

این فناوری تشخیص تصویر با قابلیت تعیین بازه سنی هم چنین می‌تواند در سرویس‌های امنیتی عمومی، برای جمع آوری داده‌های جمعیتی یا تفکیک تصاویر مربوط به بازه‌های زمانی خاص مفید باشد.

هوش مصنوعی آمازون سن شما را حدس می‌زند!

هوش مصنوعی آمازون سن شما را حدس می‌زند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زحمت کشید !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج