جاباما
۴۷۷۸۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش مورینیو به شایعه تلاش رئالی‌ها برای جذب دخه‌آ

آقای خاص نسبت به شایعات مطرح شده در مورد دروازه‌بان اسپانیایی‌اش واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: روز پنجشنبه بود که روزنامه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید با انتشار خبری مدعی شد که رئال‌ مادرید برای به خدمت گرفتن داوید دخه‌آ از منچستریونایتد مجدداً دست به کار خواهد شد و حتی حاضر به پرداخت رقم فسخ قرارداد ۶۵ میلیون یورویی (۵۵.۳ میلیون پوند) این دروازه‌بان ۲۶ ساله وی است. دخه‌آ ۲۶ ساله پس از منتفی شدن پیوستنش به جمع کهکشانی‌ها در ماه سپتامبر ۲۰۱۵ پس از آن ماجرای معروف خرابی دستگاه فکس باشگاه رئال‌ مادرید، قراردادش را تا سال ۲۰۱۹ با شیاطین سرخ تمدید کرد.

ژوزه مورینیو در این باره گفت: در مورد این فرضیات و شایعات صحبتی نمی‌کنم. تنها واقعیت این است که دخه‌آ بازیکن من است. من از او بسیار راضی هستم و می‌دانم که او هم از من راضی است. چیز دیگری هم وجود ندارد. در مورد فلورنتینو پرس و خوسه آنخل سانچس، دست راست پرس باید بگویم که آنها افرادی در فوتبال هستند که می‌توانم بگویم من برای آنها کار نمی‌کردم بلکه با هم دوست بودیم و بعد همکاری‌مان به پایان رسید. ما برای همیشه دوست خواهیم ماند، آن هم دوستان بزرگ. آنها را دوست دارم. دوستان هم همیشه با هم صحبت می‌کنند. دوستان با هم رو راست و صادق هستند.

وی افزود: پس اگر در پایان فصل من یکی از بازیکنان رئال‌ مادرید را بخواهم یا اینکه آنها یکی از بازیکنان ما را بخواهند، در کنفرانس خبری نظرات خود را تبادل نخواهیم کرد. ما در این مورد خیلی رو راست با هم صحبت خواهیم کرد. رئال‌ مادرید یکی از باشگاه‌هایی است که اصلاً نگرانی بابت آنها ندارم.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ در مورد فعالیت باشگاه منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو هم اظهار داشت: می‌دانم که چه بازیکنانی مدنظرم هستند. قرار هم نیست از وودوارد (مدیر اجرایی منچستریونایتد) و گلیزرها (مالکان باشگاه منچستریونایتد) بخواهم که لیونل مسی را به خدمت بگیرند، بلکه دقیقاً می‌دانم که دنبال چه چیزی هستم و می‌دانم که کدام خواسته‌ام شدنی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج