جاباما
۴۷۷۸۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منچستریونایتد امروز رکورد می‌زند؟

در صورتی که شیاطین سرخ امروز در دیدار با واتفورد به پیروزی برسند، رکورد تازه‌ای از خود به جا می‌گذارند.

ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد امروز (شنبه) باید در هفته‌ بیست و پنجم لیگ برتر در خانه پذیرای واتفورد باشد.

ژوزه مورینیو پیش از این بازی در نشست خبری گفت‌: بازی رفت را برابر واتفورد شکست خوردیم. می‌دانم آنها تیمی دفاعی و با سازماندهی بالایی هستند. البته از گل اولی که واتفورد در آن بازی به ثمر رساند، خیلی عصبانی شدم چراکه آنتونی مارسیال با یک تکل شدید مجبور شد از زمین مسابقه خارج شود. نزدیک بود او ضربه مغزی شود. نمی‌دانم چرا داور آن را خطا اعلام نکرد و در ادامه دروازه‌ ما باز شد. می‌خواهیم در بازی برگشت آن را جبران کنیم. والتر ماتزاری (سرمربی واتفورد) را می‌شناسم. او نتایج خوبی گرفته و تیم منسجمی را ساخته است که روی ضد حملات بسیار قوی کار می‌کند. با این حال انتظار دارم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه ‌اضافه کرد: ترکیبی داریم که مثل همه تیم‌ها نیاز به تغییر دارد اما آگاه هستم که بازیکنان جوان خوبی در تیم ما وجود دارد که می‌تواند به تیم اصلی برسد. طبیعی است که برخی از بازیکنان می‌روند و بعضی از بازیکنان می‌آیند ولی در کل فکر نمی‌کنم تابستان شلوغی داشته باشیم چراکه تیم ما متعادل است و چندان نیاز به تغییر ندارد. ترجیح می‌دهم سه و یا چهار بازیکن خوب بیاورم نه این که ۶ تا هفت بازیکن را بخرم و همین تعداد بازیکن را بفروشم.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه درباره چیدمان خط دفاعی تیمش گفت‌: زمانی که اریک بایی را از دست دادیم، فیل جونز در ترکیب ما قرار گرفت و عملکرد خوبی هم داشت، حالا جونز باید بیرون باشد تا اریک بایی بازی کند. زمانی که جونز برای تیم بازی کرد کاملا منظم و خوب در خدمت تیم بود. دیگر بازیکنانی هم که در خط دفاعی حضور دارند، مشکلی ندارند و می‌توانند با قدرت در کنارمان باشند.

وین رونی که به دلیل بیماری در بازی قبلی یونایتد برابر لسترسیتی غایب بود، می‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

منچستریونایتد در صورت پیروزی برابر واتفورد تبدیل به نخستین تیمی می‌شود که توانسته دو هزار امتیاز در لیگ برتر را کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج