۴۷۷۶۲۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

احتمال وقوع سیل در جنوب و جنوب غرب کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از عصر یکشنبه خبر داد و گفت: با ورود این سامانه بارشی باران و برف ۱۷ استان کشور را در برمی‌گیرد که احتمال جاری شدن سیل در برخی مناطق جنوب و جنوب غربی کشور داده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: امین‌حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشور شده بود رفته رفته اواخر وقت امروز از شمال‌ شرق خارج خواهد شد و امشب تنها در بخشهایی از استان خراسان رضوی و همدان بارندگی‌هایی به صورت برف رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: امشب و فردا سواحل خزر بارانی خواهد بود و رفته رفته از شدت بارشها کاسته خواهد شد اما در روزهای آتی دوباره شاهد ورود سامانه بارشی به کشور و بارشهای برف و باران در این مناطق خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی از عبور موج خفیف بارشی در کشور خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت آینده موج بارشی البرز غربی، البرز مرکزی و سواحل خزر را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این مناطق دچار بارش‌های پراکنده باران و برف می‌شود.

نقشینه با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی از عصر یکشنبه وارد کشور خواهد شد، اظهار کرد: این سامانه بارشی ابتدا جنوب غرب، غرب، شمال‌غرب، سواحل خزر و رفته رفته اکثر نقاط کشور را در برمی‌گیرد و مردم غالب استانها در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه با بارشهای باران و برف مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه این بارشها ممکن است در استانهای جنوب و جنوب غربی کشور موجب بروز سیل شود، هشدار داد: بارشهای باران و برف ناشی از سامانه باشی جدید استانهای زنجان، آذربایجانها، لرستان، کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی، مازندران، خوزستان، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، اصفهان، فارس، هرمزگان و گیلان را دربرمی‌گیرد و شدت بارشها در برخی مناطق موجب بروز سیل و خسارت خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: بارشهای باران و برف سه‌شنبه در غالب مناطق کشور رخ خواهد داد و شدت بارشهای باران در مناطق جنوبی بیشتر خواهد بود؛ احتمال وقوع سیلاب نیز داده می‌شود که اخطاریه‌های لازم برای اندیشیده شدن تمهیدات صادر می‌شود.

نقشینه اردبیل با ۶ درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با ۲۴ درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای امروز تهران به ۹ درجه بالای صفر رسید که فردا با کاهش نسبی به ۶ درجه بالای صفر می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      یعنی جای اینکه بیان راهکار میدا کنن واین آبها را مهار کنند اول باید نشست تا سیل بیاد وهمه چی رو داغون کنه بعدش یا علی مدد بیان ویاری کنند سیل زدگان را.، این شد مدیریت وحقوق این مدیران 20میلیون در ماه !، یعنی یه آدم عقب مونده از این مدیران بیشتر میفهمه!

    • جاماعیکا

      حیف این ابها که نمیتونن بیارنشون پشت سدها..فقط نظر میدن این ماهم میتونیم نظر بدیم به حساب خودشون رو سبک میکنن از مسعولیت ها..هزاران راه وجود داره که از این ابها که نعمت هستن به نحوه احسن استفاده کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج